GRIM(back Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Håller på med ett hus. vad tycks?? Kommer du att lägga in det i sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Och om du snyggar till Sverigelinnet vill jag ha med det! Ha med det? ...om du menar gtasverige modden så kan jag ju säga så här. du får tillåtelse när jag ser att det händer ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Håller på med ett hus. vad tycks?? Ser rätt svenskt ut... Går du med på att den blir med i GTA:Swe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tror ej det kommer bli något men visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag ska försöka få in det. men är inte så bra på mappning så jag skulle bli glad om jag kan få lite hjälp med det. här är en liten uppdatering. ändra några texturer och texturera det invändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tänker du ha den där bilen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Japp eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ni vet att ni kan ändra så att man kan köpa vilka plagg som helst i vilken affär som hels va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ni vet att ni kan ändra så att man kan köpa vilka plagg som helst i vilken affär som hels va? Detta är mod showroom FFS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag ska försöka få in det. men är inte så bra på mappning så jag skulle bli glad om jag kan få lite hjälp med det. här är en liten uppdatering. ändra några texturer och texturera det invändigt. NAJZ! Jag vill veta om du skulle kunna texturera om det... Så de blir röd stuga me vita knutar... Jag menar inte att du BARA ska släppa det med sådant utseende, men kanske senare efter hand göra om det lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo visst kan jag göra det när jag fått in det här huset. men som sagt behöver jag hjälp är det någon som kan mappa till sa här eller?? och vilka saker tycker ni ska finnas inne i huset?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 För att ej förstöra topicen kan väl förslag skickas via pm eller så kandu ju starta en ny topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo visst kan jag göra det när jag fått in det här huset. men som sagt behöver jag hjälp är det någon som kan mappa till sa här eller?? och vilka saker tycker ni ska finnas inne i huset?? Appropå mapping, va hände med den klistrade mappingtråden`?? finns den kvar fast den inte e klistrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Appropå mapping, va hände med den klistrade mappingtråden`?? finns den kvar fast den inte e klistrad? Jag lärde mig mappa med DENNA! och den var väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Denna topicen börjar bli dammig... Här e en p90 jag håller på med... inte färdig än som ni nog ser.... 794:POLYS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) AAH! så jävla sega ni e! ni får börja lite nu med modding o inte bara massa skins här e en liten update på min mac-11, som jag gjort en alternativ version uton kolv och updaterat texturen en aning sen sist... Redigerad 8 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 AAH! så jävla sega ni e! ni får börja lite nu med modding o inte bara massa skins här e en liten update på min mac-11, som jag gjort en alternativ version uton kolv och updaterat texturen en aning sen sist... Fan vad FULA!! Nej, skoja... Lika sköna som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag lärde mig mappa med DENNA! och den var väldigt bra Frågar jag om mapping, så menar jag inte texturering som den tråden handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag segar lite med p90 men den e på g... här e en alternativ spas jag gjorde med utfäld armstöd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Men hur orkar du *avundsjuk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts