Wolfi Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nice! @Anathema: Den ersätter Rockstar Hood som finns på Sub Urban. @Wolfi: Har du IMG tool 2.0? Jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Min G3 SG1 är färdig nu vad tycks?? Liknar autosnipern i CS. Är det samma modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Liknar autosnipern i CS. Är det samma modell? Japp, men inte samma 3d model eller textur bara samma typ av vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Min G3 SG1 är färdig nu vad tycks?? Wunderbar! Ska du göra så att dess namn ändras i spelet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag tror inte det Skaffa den, 1.0 funkar bara på GTA3 och VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Min G3 SG1 är färdig nu vad tycks?? J*VLAR SÅ NICE !!! Den vart bättre än jag hade trott ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Wunderbar! Ska du göra så att dess namn ändras i spelet också? Japp om jag hittar verktyg till SA så... gjorde en vanlig sg1 o en utan sikte med. den utan sikte ska ersätta country rifle o dom med sikte sniper giväret. vad tycks?' ska göra p90 härnest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 7. nonting.. Kaliber 7.62 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fan vad du är grym! Knäcker SA`s vapen totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fan vad du är grym! Knäcker SA`s vapen totalt Nej jag är "GRIM" thx @wolfi: jo det var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nej jag är "GRIM" thx @wolfi: jo det var det! Va duktig ja e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kolla mitt usla linne (christian olsson os i athen) +bilden jag hade att gå efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 http://www.gtamods.com/bilder/modbilder/461_3.jpg Quiksilver set! Borde ha lagt den här från början men jag hade missat denna topic :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) .om man inte gillar nvidia.. hehe.. jätteseriös mod.. Redigerad 29 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .om man inte gillar nvidia.. hehe.. jätteseriös mod.. Hahah, e det inte deras fel med att ljudet buggar sej i vissa lägen o sånt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Japp om jag hittar verktyg till SA så... gjorde en vanlig sg1 o en utan sikte med. den utan sikte ska ersätta country rifle o dom med sikte sniper giväret. vad tycks?' ska göra p90 härnest E inte det där geväret automatiskt? I så fall bör den ersätta AK:n tycker jag... Och om du snyggar till Sverigelinnet vill jag ha med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 E inte det där geväret automatiskt? I så fall bör den ersätta AK:n tycker jag... Och om du snyggar till Sverigelinnet vill jag ha med det! Jo det är ett automatiskt sniper givär. och nej den ska inte ersätta ak47, för den emd sikte ska ersätta snipern med automat weapon.dat och den utan sikte ska ersätta country rifle med automat weapon.dat jag har redan andra saker som jag ska ersätta med alla andra vapen med... men dom är inte gjorda än.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Någon som skulle kunna tänka sig göra läderbyxorna på Victim till ett par vita läderbyxor med nittbälte och hål på knäna/låren ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Håliga läder byxor lol kan väll göra ett par håliga jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Håliga läder byxor lol kan väll göra ett par håliga jeans Nej det ska vara vita söndriga läder byxor gärna nittbälte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts