Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skulle va coolt om ngn kunde hitta tatuerningar så man kunde ha typ sitt namn på ryggen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skulle va coolt om ngn kunde hitta tatuerningar så man kunde ha typ sitt namn på ryggen ^^ Du menar Txd filerna? Jo, har redan hittat dem men jag "måste" släppa den första Tatuerings modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Gör det så, leta igenom player.img, den är inte så stor, lär inte vara några större problem att hitta tatueringarna, kan tipsa om att dom börjar med siffror, så blir det inte så svårt för dig att hitta Redigerad 20 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Kan nån säga hur man ändrar tatueringar? Kaboom kan skriva en guide typ sen när han släppt sin mod sen? Snälla Kaboom? =) Redigerad 20 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan nån säga hur man ändrar tatueringar? Kaboom kan skriva en guide typ sen när han släppt sin mod sen? Snälla Kaboom? =) Har en känsla av att han kommer göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan nån säga hur man ändrar tatueringar? Kaboom kan skriva en guide typ sen när han släppt sin mod sen? Snälla Kaboom? =) Gör precis som kabooms guide, fast du exporterar alphan istället och editerar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Gör precis som kabooms guide, fast du exporterar alphan istället och editerar den Ja, precis. Följ guiden precis men editera bara alphan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha, det var ju lätt =D. Det svåraste är ju att få till vad man vill i sitt bildprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Här ett par tatueringar1119239421_Rap_Tatoos.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Här ett par tatueringar .exe fil? Har du gjort dom? Redigerad 20 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 .exe fil? Installationsfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Lägg upp en prt screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Nej men jag ville bara visa att det fanns Jag har inte alla tatueringar på mig för jag vet inte villka alla är. Men när jag har alla kan jag lägga in en bild http://img267.echo.cx/img267/4300/sa29pi.png Redigerad 20 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej men jag ville bara visa att det fanns Jag har inte alla tatueringar på mig för jag vet inte villka alla är. Men när jag har alla kan jag lägga in en bild http://img267.echo.cx/img267/4300/sa29pi.png Fina tatueringar nexus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej men jag ville bara visa att det fanns Jag har inte alla tatueringar på mig för jag vet inte villka alla är. Men när jag har alla kan jag lägga in en bild Enda som var värd på den var 2pac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vet jag diggar 2pac tatueringen och 2pac med för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 *Bild* Jag skymtar mina Etnies dojor i speglen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Snygga! gjorda i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Fel tråd... Redigerad 24 juni, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Snygga! gjorda i? Pratar du med mig? Isåfall Photoshop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts