Aishaman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har stora problem han hoppar innan man har hunnit tagit bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hoppar han direkt? Hört att det finns en sån bugg(aldrig varit med om den själv) som gör att han hoppar direkt istället för att vänta, i så fall får du väl be om nån annans savegame på samma ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hoppar han direkt? Hört att det finns en sån bugg(aldrig varit med om den själv) som gör att han hoppar direkt istället för att vänta, i så fall får du väl be om nån annans savegame på samma ställe. Japp, det ser ut som att du har fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Har stora problem han hoppar innan man har hunnit tagit bilen Om du menar det uppdraget där man ska rädda honom från att hoppa? Det klarade jag ganska lätt. Det svåra var ju att rädda honom efter man tagit bilen. Men jag har det xbox där kanske inte den buggen finns. Har inte kommit så långt i pc versionen än. Redigerad 21 juni, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Om du menar det uppdraget där man ska rädda honom från att hoppa? Det klarade jag ganska lätt. Det svåra var ju att rädda honom efter man tagit bilen. Men jag har det xbox där kanske inte den buggen finns. Har inte kommit så långt i pc versionen än. Varför har du samma spel till PC och PS2? Jag tror att du har fått den gratis till PC, inte så smart av dig att säga det till andra. Redigerad 21 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Varför har du samma spel till PC och PS2? Jag tror att du har fått den gratis till PC, inte så smart av dig att säga det til andra. Nu är det ju du som påstår det iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) För att jag hörde att pc versionen skulle vara bättre. Så jag KÖPTE den också HELT LAGLIGT. Ville ju gärna kunna modda spelet också som man inte kan till konsol. Redigerad 21 juni, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts