SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Hmm, det där känner inte jag igen var det länge sen? Borde man inte bli informerad via PM om att man får en varning? Det tycker jag är lite dåligt att man inte blir, så att ni vet.. Ha det bra. Det blir man alltid, iallafall med mig, varningsformuläret ser ut så att man måste skriva ett pm till personen i fråga. om du inte fått något får du pma funny och fråga ------------- Kan passa på att skriva till alla nyfikna att jag inte vågade skriva ett pm till funny. Redigerad 21 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kan passa på att skriva till alla nyfikna att jag inte vågade skriva ett pm till funny. Kan förstå det. Jag är inte direkt ofarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Lilla vän, det är ju det vi har sagt? GTApimp editerade under tiden jag skrev inlägget ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan förstå det. Jag är inte direkt ofarlig. Hur många % är jag varnad funny? "Nån" mod sa att jag skulle få en varning, Har jag fått den? har inte fått ett PM varje fall.. För jag är lite skrajj att du ska varna mig.. ifall nån ser att jag när jag gjorde den "dumma " grejjen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 "Nån" mod sa att jag skulle få en varning, Har jag fått den? har inte fått ett PM varje fall.. Det var inte KalleR iaf, han skulle ha sagt till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Om nån mod har haft en dålig dag, och så tycker dom att man gör nå't som man inte borde, löper man större risk att få en varning då? (om mod'en hade haft en bra dag skulle man inte fått varningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Om nån mod har haft en dålig dag, och så tycker dom att man gör nå't som man inte borde, löper man större risk att få en varning då? (om mod'en hade haft en bra dag skulle man inte fått varningen) Klart det är så... har en lärare en dålig dag så har du större chans att bli utskälld om du inte sköter dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Klart det är så... har en lärare en dålig dag så har du större chans att bli utskälld om du inte sköter dig Har det hänt att någon MOD har varnat någon bara för att testa eller för att det är kul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Har det hänt att någon MOD har varnat någon bara för att testa eller för att det är kul ? Det är väll klart att dom bannade deras första medlem( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts