GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Om jag tex rapporterar en tråd. Vet moderatorerna då om att det är jag som har rapporterat eller om det bara står att "någon" har rapporterat. Kanske inte så intressant fråga men jag undrar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vi ser vem som rapporterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men det är värt att tillägga att de sällan tackar för ett bra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Så här det det ut: Redigerad 20 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Så här det det ut: Tack för ipn, ska genast hacka.. Ändra det, det är identitetkränkande och bryter mot PUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Så här det det ut: Hey det där är min rapportering. Jag är mig en skvallerkärring. Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hey det där är min rapportering. Jag är mig en skvallerkärring. Hehe, vad tycker du om avataren jag gav dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hey det där är min rapportering. Jag är mig en skvallerkärring. Ditt IP också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Hehe, vad tycker du om avataren jag gav dig då? Ja det är bra likt mig. Ditt IP också... DOH!. Eller KalleR har strykigt över det nu. Hehe ---------------------------------------------- EEDIT: Lägg märke till alla mina varningar. Tips, följ reglerna. Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja det är bra likt mig. DOH!. Eller KalleR har strykigt över det nu. Hehe ---------------------------------------------- EEDIT: Lägg märke till alla mina varningar. Tips, följ reglerna. Fan kaller har ju missat att stryka över allt det intressanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 DOH!. Eller KalleR har strykigt över det nu. Hehe ---------------------------------------------- EEDIT: Lägg märke till alla mina varningar. Tips, följ reglerna. Fan kaller har ju missat att stryka över allt det intressanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jag kanske inte hade behövt säga att det var jag. jag gjorde dig visst tvungen att ta bort IP-nummret. Jag har inget imot att du visade det och jag har heller inget imot att du visade varningsmätaren. Misstaget gjorde jag som erkännde att det var jag som hade skrivit rapportern. Om inte jag hade sagt att det var jag så hade du aldrig behövt ta bort ip-nummret. Men aja gjort är gjort och jag tror inte SlewME eller Arman bryr sig om de råkade se mitt ip. EDIT: det jag menade med följ reglerna var bara att jag inte har någon varning, så som ett skämt så sa jag som ett tips till andra medlemmar att följa regler. Så slipper dom också varning satt säga. Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag kanske inte hade behövt säga att det var jag. jag gjorde dig visst tvungen att ta bort IP-nummret. Jag har inget imot att du visade det och jag har heller inget imot att du visade varningsmätaren. Misstaget gjorde jag som erkännde att det var jag som hade skrivit rapportern. Men aja gjort är gjort och jag tror inte SlewME eller Arman bryr sig om de råkade se mitt ip. Nej då, ta det lugnt, bryr mig inte då jag inte har någon nytta utav det och jag har varken memorerat eller sparat det. den gammla bilden kan dock ligga kvar under mappen där allt sparas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 O_o Det syns väl rätt tydligt att det är en söt 0% vid GTApimps varningsmätare? Har jag örnsyn eller wtf? Haha, första gången jag råkade ut för stor bokstavs-modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 O_o Det syns väl rätt tydligt att det är en söt 0% vid GTApimps varningsmätare? Har jag örnsyn eller wtf? Haha, första gången jag råkade ut för stor bokstavs-modden. Lilla vän, det är ju det vi har sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Undrar om jag har mycket varning... Går det som medlem att se det på något sätt? Redigerad 21 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Går det som medlem att se det på något sätt? Du kan rapportera en tråd sen direkt efter fråga samma fråga som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Du kan rapportera en tråd sen direkt efter fråga samma fråga som jag. Så du tror inte att modsen skulle börja varna folk till slut eftersom att alla kanske rapporterar helt vanliga topics för att få veta hur många varningar man har? Jag skickade ett PM till KalleR tror jag det var och fick ett Svar. Grr han är så trevlig Redigerad 21 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Så du tror inte att modsen skulle börja varna folk till slut eftersom att alla kanske rapporterar helt vanliga topics för att få veta hur många varningar man har? A fast jag menade inte direkt allvar det jag sa. Redigerad 21 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Så du tror inte att modsen skulle börja varna folk till slut eftersom att alla kanske rapporterar helt vanliga topics för att få veta hur många varningar man har? Jag skickade ett PM till KalleR tror jag det var och fick ett Svar. Grr han är så trevlig Hmm, det där känner inte jag igen var det länge sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts