baiz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 1. hur går man i bilskolan (1. Driving School). jag drar dit, sen står det en brud och en rastaman, hon säger typ bara att jag är försmal för henne eller något. finns ingen annan där att snacka med :S? 2. varför går man bilskola? mer än att få några bilar typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 1. hur går man i bilskolan (1. Driving School). jag drar dit, sen står det en brud och en rastaman, hon säger typ bara att jag är försmal för henne eller något. finns ingen annan där att snacka med :S? 2. varför går man bilskola? mer än att få några bilar typ.. 1. Du får ett telefonsamtal från en gubbe som säger att du behöver gå till bilskolan, därefter kan du gå dit när du vill.. 2. Du får mer drvingskills för varje test du får 100% på, och bilarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
baiz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 1. Du får ett telefonsamtal från en gubbe som säger att du behöver gå till bilskolan, därefter kan du gå dit när du vill.. 2. Du får mer drvingskills för varje test du får 100% på, och bilarna.. ah okej. så man kan inte göra det innan snubben ringt? hur är det med båt- och flygskola då? lika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 *Spoilers* Du kan gå till båtskolan efter samtalet också, flygskolan får du efter du köpt flygplatsen i desert (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag brände runt till nånstans. när jag itne orkade fortsätta på det andra streetracet. då stog de nån kärring å sköt på massa pricktavlor brevid amunation å de var en blå pil över henne. men när man går fram till henne säger hon att jag har för mycket muskler vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ät inge mat, cykla i gymmet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Bli fet (seriöst). Redigerad 20 juni, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
baiz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag brände runt till nånstans. när jag itne orkade fortsätta på det andra streetracet. då stog de nån kärring å sköt på massa pricktavlor brevid amunation å de var en blå pil över henne. men när man går fram till henne säger hon att jag har för mycket muskler vad ska man göra? Hon sa exakt samma sak till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad är driving skills bra till? Jag har fullt i det nu men märker ändå ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Vad är driving skills bra till? Jag har fullt i det nu men märker ändå ingen skillnad .man kan (nästan) inte ramla av motorcyklar o sånt.. oj, kanske inte.. såg att bike hade en egen skill.. men men, skit samma.. Redigerad 22 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vart ligger bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 I san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 I san fierro Var ligger Båt/flyg skolan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Var ligger Båt/flyg skolan då? Kolla på kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts