Jump to content

Bilskola

Share

Recommended Posts

1. hur går man i bilskolan (1. Driving School). jag drar dit, sen står det en brud och en rastaman, hon säger typ bara att jag är försmal för henne eller något. finns ingen annan där att snacka med :S?

2. varför går man bilskola? mer än att få några bilar typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. hur går man i bilskolan (1. Driving School). jag drar dit, sen står det en brud och en rastaman, hon säger typ bara att jag är försmal för henne eller något. finns ingen annan där att snacka med :S?

2. varför går man bilskola? mer än att få några bilar typ..

1. Du får ett telefonsamtal från en gubbe som säger att du behöver gå till bilskolan, därefter kan du gå dit när du vill..

2. Du får mer drvingskills för varje test du får 100% på, och bilarna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Du får ett telefonsamtal från en gubbe som säger att du behöver gå till bilskolan, därefter kan du gå dit när du vill..

2. Du får mer drvingskills för varje test du får 100% på, och bilarna..

ah okej. så man kan inte göra det innan snubben ringt? hur är det med båt- och flygskola då? lika?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brände runt till nånstans. när jag itne orkade fortsätta på det andra streetracet. då stog de nån kärring å sköt på massa pricktavlor brevid amunation å de var en blå pil över henne. men när man går fram till henne säger hon att jag har för mycket muskler ^_^

vad ska man göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brände runt till nånstans. när jag itne orkade fortsätta på det andra streetracet. då stog de nån kärring å sköt på massa pricktavlor brevid amunation å de var en blå pil över henne. men när man går fram till henne säger hon att jag har för mycket muskler ^_^

vad ska man göra?

Hon sa exakt samma sak till mig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...