MiRRe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag undrar hur man tvättar sin bil!! Det gick en gång för mig men sen gick det inte mer nån som vet? Tacksam för svar //Mariie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det går inte att tvätta bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan dom bli smutsiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Finns en mod som tar bort smutsen och rosten.. fast jag hittar inte länken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bilen blir fort smutsig, men ved å omlakkere bilen, så går smutsen bort, men kommer tilbake raskt igjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har då alidrg tänkt på att bilarna blir smutsiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har då alidrg tänkt på att bilarna blir smutsiga. Dom blir inte smutsiga, men dom flesta har skit längst kanterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Dom blir inte smutsiga, Jo det blir dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jo det blir dom... Har jag inte märkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stattin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har jag inte märkt... Kolla lite närmare då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Lakken på bilene blir mattere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det gick en gång för mig men sen gick det inte mer nån som vet? Tacksam för svar //Mariie .stackare.. men vad har det med SA att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 HAHAHAHAA FYFAN vad jag garvade åt det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 .stackare.. men vad har det med SA att göra? AHhaha, dagens lol ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Om man lackar dom med mörk färg, syns smutsen då? Kan bilarna inte rosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Om man lackar dom med mörk färg, syns smutsen då? Nej.. då brukar den försvinna.. BTW, My brain is hangning upside down.. mäktigt go låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej.. då brukar den försvinna.. BTW, My brain is hangning upside down.. mäktigt go låt! Jo då den är riktigt bra. Men om jag har tex har en rosa bil och lackar den svart. Sedan byter jag färg till vit, syns smutsen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men om jag har tex har en rosa bil och lackar den svart. Sedan byter jag färg till vit, syns smutsen då? Skulle tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skulle tro det Ok. Är lite trist om man fixat till en riktigt fräsch bil och så blir den smutsig direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok. Är lite trist om man fixat till en riktigt fräsch bil och så blir den smutsig direkt. Fast det finns en mod som tar bort det.. men jag har inte länken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts