RavenE Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Varför kan man inte komma in på GTAsajten, genom att skriva www.gtasajten.se? Nu måste man skriva www.gtasajten.com, och jag är van att skriva .se Kan inte Hultenius eller ngn annan ändra det? Redigerad 20 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Varför kan man inte komma in på GTAsajten, genom att skriva www.gtasajten.se? Nu måste man skriva www.gtasajten.com, och jag är van att skriva .se Kan inte Hultenius eller ngn annan ändra det? Har det funnits www.gtasajten.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har det funnits www.gtasajten.se ? Svar: Ja Eller har du inte märkt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Svar: Ja Eller har du inte märkt det? VAAAHHHHHHHHHHHHHHH ? Jag har faktiskt inte alls vetat det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 VAAAHHHHHHHHHHHHHHH ? Jag har faktiskt inte alls vetat det ! Haha..men nu vet du om det *Bäst att gå Ontopic, innan ngn mod ser det här * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha..men nu vet du om det *Bäst att gå Ontopic, innan ngn mod ser det här * Men att ha .se OCH .com kostar ju lixom Dubbelt så mkt, än att Bara ha .com... Sedan så tycker Jag att .com räcker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tycker .com är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tycker .com är bäst. Eller hur, det låter lite större på nått sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hmm, det var konstigt. Verkar som att GTAsajten.SE gör en intern ompekning till den gamla servern :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) I firefox så behöver man bara skriva gtasajten Firefox is the shit! Alltså, .com "sätts dit automatiskt" Redigerad 20 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Om man skriver .se på IE så står det. GTAsajten.SE gjorde tydligen en konstig intern ompekning på den gamla servern och har därför inte fungerat. Använd GTAsajten.COM istället tills även GTAsajten.SE är ompekad (~24-48h). Editt: Det var visst samma sak på FireFox. Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag skickas till .com om jag skriver .se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är för att ompekningen redan är klar (inte för alla). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Men då jag skriver .SE, så kommer jag till den där sidan där det står "OM DU KAN LÄSA DET HÄR, SÅ ÄR DU REDAN OMPEKAD" och under den texten står alla tider som du Hultan gjorde....t.ex: 17.00: bla bla bla bla 17.20: Bla bla (Du förstår) Så jag blir inte skickade till .COM automatiskt :'( Edit: Provade nu, nu skickas jag till .COM "ojtomatiskt" Redigerad 22 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag kan ju skriva gtasajten.se och då blir det .com jag tycker det är konsigt för förut så funkade det inte att göra så, och ja jag har IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts