Europén Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Visst hade allt gått bättre utan våldet, då kanske vi inte hade fått se nazism. Nazisterna började med att måla upp hakkors för att skrämmas. Den amerikanska armén skrev "Kilroy was here" för att skrämmas. Nazisterna åkte på däng. Så började det, så är det, och så kommer det alltid vara (om inte nazisterna inser fakta). Toodles. Det där var ganska suddigt för mig, förklara bättre tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Äh AFA tänker inte heller så långt. Att vara antifascist och samtidigt kasta gatstenar och krossa skyltfönster går inte riktigt ihop. Förstöra skyltfönster är för att krossa kapitalismen och inte fascismen. Kasta gatstenar mot fascister är en aktion mot fascism, vilket jag önskade inte behövdes, eftersom att våld inte lönar sig. Edit: Europén, jo. Jag blandar ihop alla trådarna vi diskuterar i Redigerad 22 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Förstöra skyltfönster är för att krossa kapitalismen och inte fascismen. Kasta gatstenar mot fascister är en aktion mot fascism, vilket jag önskade inte behövdes, eftersom att våld inte lönar sig. Pacifismen ska segra!!! *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Pacifismen ska segra!!! *Host* Ja.. *atjooo* Ibland så.. gillar jag dig inte funnylin.. Smitto-kanin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Förstöra skyltfönster är för att krossa kapitalismen och inte fascismen. Kasta gatstenar mot fascister är en aktion mot fascism, vilket jag önskade inte behövdes, eftersom att våld inte lönar sig. Edit: Europén, jo. Jag blandar ihop alla trådarna vi diskuterar i Känns ganska meningslöst att krossa små företagares butiker. Vilka ofta händer på t.e.x reclaim. Eran defination på fascism brukar vara ganska skojig. Jag ser polisen som regeringens stasi och du gestapo ^^ Ok, jo det kan jag förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Känns ganska meningslöst att krossa små företagares butiker. Vilka ofta händer på t.e.x reclaim. Eran defination på fascism brukar vara ganska skojig. Jag ser polisen som regeringens stasi och du gestapo ^^ Ok, jo det kan jag förstå. Tycker också det är meningslöst att krossa småföretagares skyltfönster, men det finns några som drar alla över en kam.. Båda parter, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan ni inte hålla er till en tråd?! Jag vet inte om svenska fängelset är för lyxigt, men själv skulle jag bli galen av att sitta i samma hus under en längre tid fast jag har en mjuk säng eller TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Kan ni inte hålla er till en tråd?! Jo, det har du rätt i. Den här tråden handlar om fängelserna är för lyxiga eller inte. Rasismdiskussionerna får ni gärna flytta (kopiera och klista in i annan topic.) Edit: Haha, det kan ju missförstås och bli riktigt roligt. Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gta_Freak; Säg mig, finns det någon anledning att våldta en fyra årig flicka? Jag försvarar inte den handlingen på något sätt även om pedofili ses som en sjukdom. Vad jag menar var att alla inte har så bra förutsättningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dom ska iallafall inte ha bättre mat än skolorna Det är för att de lagar maten själv eller några av dem visste du att om de fick skolmaten skulle det bryta mot nån EU lag om hur fången bli behandlad. nån kan säkert ta det där bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Det kostar ju 110 pund för en natt på ritz(ett hotel i england) men en natt i ett fängelse kostar 120 pund Det tycker jag är konstigt vote.ja Redigerad 23 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts