cennys Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok detta kanske är värsta nwbie frågorna men. 1: hur flyger man med jetpack? Får den bara att gå sidorna. 2: vilken knapp andvänder man nitro till. Ha överseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Med jetpack stiger du med mellanslag, du backar med S, framåt med W, A och D, ja du vet nog. Du aktiverar nitro med vänster musknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Keey, får inte skiten att lyfta, men det blåa syns endå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Keey, får inte skiten att lyfta, men det blåa syns endå.. Håll inne mellanslag för att få den att lyfta, sen då du nått önskad höjd så trycker du på "W" (och fortsätter hålla inne mellanslag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tror inte att jetpacks som man fuskat fram fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Koder? Fydda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Håll inne mellanslag för att få den att lyfta, sen då du nått önskad höjd så trycker du på "W" (och fortsätter hålla inne mellanslag). Verkar som att de inte gör något skillnad om du håller nere mellanslag och W eller bara W. Inte säker men de verkar så för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 På mitt gta sa (pc) så ska man hålla in Lshift fär att lyfta och mellanslag för att skunka(stavning) snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 På mitt gta sa (pc) så ska man hålla in Lshift fär att lyfta och mellanslag för att skunka(stavning) snabbt. Så är de på mitt med, eftersom jag ställt om orginalkontrollena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts