GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Var Maurice med i VC? För isf gjordes inte rösten av Andy då. Men det borde ju stå i den där VC guiden man får i fodralet. Jag kan inte titta eftersom jag har tappat bort den. För där står det ju vem som spelar rösten och så. EDIT: så här står det i SA guiden: VCTR alltså. # The News with Lianne Forget * Lianne Forget - Sharon Washington * Richard Burns - Wil Wheaton # The Tight End Zone * Derrick Thackery - Peter Apel # The Wild Traveler * James Pedeaston - Sam Tsoutsouvas # Entertaining America * Billy Dexter - Peter Marx * Jack Howitzer - Randy Perlstein * Trailer Vo - Jeff Berlin * General - Ron Reeve * Kids - Mike, Chris, and James Ferrante, Chris Silvestro * Lazlow - as himself (känner jag igen från VC) * Jenna Forbes - Laura Bykowski * OG Loc - Jonathan Anderson * Chris Formage - Fred Melamed * Darius Fontaine - Danny Burstein (känner jag igen från VC) # Gardening with Maurice * Maurice - Andy Dick ( känner jag igen från VC) # I Say/You Say * Peyton Philips - Paul Ames * Mary Philips - Jackie Hoffman # Lonely Hearts Show * Christy MacIntyre - Sara Moon * Fernando - Frank Chavez (känner jag igen från VC) # Area 53 * Marvin Trill - Bob Sevra Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men det borde ju stå i den där VC guiden man får i fodralet. Jag kan inte titta eftersom jag har tappat bort den. För där står det ju vem som spelar rösten och så. Enligt IMDB var han inte med i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Maurice Chavez var den som babblade mest på VCTR i VC, helt säker. Darius Fontaine finns med, men inte på VCTR väl? Han kanske var nån gäst, annars hade han nån annan radiokanal. Men jag tycker jag ser nåt i en flashback till VC att han bara var en gäst.(Darius Fontaine.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Maurice Chavez var den som babblade mest på VCTR i VC, helt säker. Darius Fontaine finns med, men inte på VCTR väl? Han kanske var nån gäst, annars hade han nån annan radiokanal. Men jag tycker jag ser nåt i en flashback till VC att han bara var en gäst.(Darius Fontaine.) Ahh stämmer bra, kollade i guiden. Hans röst görs av Phillip Anthony Rodriguez i VC. Ska det verkligen föreställa samma Maurice månntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 En rättning bara, kanalen hette i VC VCPR, inte VCTR? För minnena kommer tillbaka... This is Maurice Chavez, you are listening to VCPR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) En rättning bara, kanalen hette i VC VCPR, inte VCTR? För minnena kommer tillbaka... Justde Vice City Pressing Issues, nu kommer jag ihåg. Liten nostalgi kick. Men den heter VCTR på SA iaf. Ska det verkligen föreställa samma Maurice månntro? Imorrn när jag spelar SA ska jag lyssna på VCTR hela dan', det ska jag titta upp. Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Maria från GTAIII finns också med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts