Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag kom o tänka på att jag kände igen Jethro och en andra kille. Det är de som finns i båthuset i VC. Tänkte inte på det... Hur många fler finns det från gamla gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha, de sa t.o.m R* när de utvecklade spelet till PS2. =) Återstående Folk som finns kvar från andra spel... Salvatore Leone Rosenberg Kent Paul GTA3-killen(även kallad Claude?) Catalina Kommer inte på några fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha, de sa t.o.m R* när de utvecklade spelet till PS2. =) Återstående Folk som finns kvar från andra spel... Salvatore Leone Rosenberg Kent Paul GTA3-killen(även kallad Claude?) Catalina Kommer inte på några fler... Maria syns väl även hon lite kort (har inte spelat klart så jag vet iof inte hur mycket man får se av henne.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Maria syns väl även hon lite kort (har inte spelat klart så jag vet iof inte hur mycket man får se av henne.) Ajo, hon syns också. I nån cutscene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ajo, hon syns också. I nån cutscene. Jopp.. hon lämnar en drink åt Leone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha, de sa t.o.m R* när de utvecklade spelet till PS2. =) Återstående Folk som finns kvar från andra spel... Salvatore Leone Rosenberg Kent Paul GTA3-killen(även kallad Claude?) Catalina Kommer inte på några fler... De visste inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skotten som är med i Love fist också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skotten som är med i Love fist också Ingen från Love Fisat är med i GTA SA, du kanske tänker på Maccer men han var inte med i bandet. Men den här DJn på VCTR som typ var DJ i Emotion i VC är med i SA. Kom inte ihåg namnete men jag tror ni kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ingen från Love Fisat är med i GTA SA, du kanske tänker på Maccer men han var inte med i bandet. Men den här DJn på VCTR som typ var DJ i Emotion i VC är med i SA. Kom inte ihåg namnete men jag tror ni kommer ihåg. Lazlow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Ingen från Love Fisat är med i GTA SA, du kanske tänker på Maccer men han var inte med i bandet. Men den här DJn på VCTR som typ var DJ i Emotion i VC är med i SA. Kom inte ihåg namnete men jag tror ni kommer ihåg. Martinez? ^^ Jo, Lazlo är också kvar på WCTR. =) Sen finns en brud kvar också... väl? Ajo! Hon säger nåt sånt här: "I have to work so hard. I have to push this button for the next song to play". Hon fanns väl både i GTA3 och i VC's radio? Det gjorde Martinez också btw! Och Lazlow! Haha! =) Redigerad 20 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tänk om det är CJ som är 8-ball??? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Lazlow? Juste Lazlow han tänkte jag inte på. Nån med spansk brytning fanns det också, typ Fernandez eller Fernando kom inte ihåg. Cortez: Martinez känner jag också igen... nej nu vart det ganska snurrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Juste Lazlow han tänkte jag inte på. Nån med spansk brytning fanns det också, typ Fernandez eller Fernando kom inte ihåg. Cortez: Martinez känner jag också igen... nej nu vart det ganska snurrigt. Hette han inte Fernando Martinez? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hette han inte Fernando Martinez? =) Jo det kanske han hette, sen fanns det nån Maurice Chavez i VCTR eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jo det kanske han hette, sen fanns det nån Maurice Chavez i VCTR eller nått. Ahh Andy Dick Är han med i tidigare spel? Har inte tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jo det kanske han hette, sen fanns det nån Maurice Chavez i VCTR eller nått. Ajo exakt... Han finns väl med i SA också som försäljare för nåt...? Save your marriage eller nåt... Btw: Mitt fel, Maurice Chavez, men är han med i SA? Btw, Maurice Chavez var störtskön i VC! Redigerad 20 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Ajo exakt... Han finns väl med i SA också som försäljare för nåt...? Save your marriage eller nåt... Btw: Mitt fel, Maurice Chavez, men är han med i SA? Btw, Maurice Chavez var störtskön i VC! Men vilken kanal var han med på i VC nu igen? Ahh Andy Dick Hahaha det är väl han som spelade rösten va?!?. EDIT: Cortez, jag kollade precis i lilla guiden. Killa på VCTR där. Där står det Gardening With Maurice sen står det bara Maurice också Andy Dick efter set. Brukar inte lyssna på VCTR men han kanske är med. Redigerad 20 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men vilken kanal var han med på i VC nu igen? Hahaha det är väl han som spelade rösten va?!?. EDIT: Cortez, jag kollade precis i lilla guiden. Killa på VCTR där. Där står det Gardening With Maurice sen står det bara Maurice också Andy Dick efter set. Brukar inte lyssna på VCTR men han kanske är med. Hmmm, vid närmare eftertanke tror jag Fernando hade Emotion i VC och Maurice hade VCTR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hmmm, vid närmare eftertanke tror jag Fernando hade Emotion i VC och Maurice hade VCTR. Men iaf, kollade mer i den lilla guiden man får i fodralet. I VCTR står det även Darius Fontaine och det namnet känner jag också igen. Var det också någon DJ i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Var Maurice med i VC? För isf gjordes inte rösten av Andy då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts