Tackleberry Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Finns det någon som har listat alla kläders m.m. namn i spelet med respektive namn i .txd? Isf, skicka gärna en länk. Detta för att det är otroligt jobbigt att leta sig igenom för att hitta det man söker. EDIT: Vet någon t.ex. vad sneakerheatwht.txd heter i spelet? Bild: Redigerad 20 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Finns det någon som har listat alla kläders m.m. namn i spelet med respektive namn i .txd? Isf, skicka gärna en länk. Detta för att det är otroligt jobbigt att leta sig igenom för att hitta det man söker. EDIT: Vet någon t.ex. vad sneakerheatwht.txd heter i spelet? Bild: Finns en lista. DIN SA MAPP/data/clothes.dat > Öppna den i notepad. Läs igenom förtexten innan du utnyttjar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Läs igenom förtexten innan du utnyttjar den. Tack, men vad menar du med det jag quotade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Tack, men vad menar du med det jag quotade? Det var inget. Du kommer nog att klara dig utan att förstå vad jag menade där. Bara du kan engelska så.. Redigerad 20 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det var inget. Du kommer nog att klara dig utan att förstå vad jag menade där. Bara du kan engelska så.. Jo, jag fattar nu. Finns det alltså ingen bra lista tillgänglig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jo, jag fattar nu. Finns det alltså ingen bra lista tillgänglig? Men den listan är väll bra? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men den listan är väll bra? Eller? Vet fan inte om du är ironisk eller inte, skriv mer konkret. Jag vill se en lista för alla kläder, alla kläder finns inte i den du angav. Om du var ironsik, sluta med sådana onödig inlägg som bara förvirrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet fan inte om du är ironisk eller inte, skriv mer konkret. Jag vill se en lista för alla kläder, alla kläder finns inte i den du angav. Om du var ironsik, sluta med sådana onödig inlägg som bara förvirrar. Är inte ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet fan inte om du är ironisk eller inte, skriv mer konkret. Jag vill se en lista för alla kläder, alla kläder finns inte i den du angav. Om du var ironsik, sluta med sådana onödig inlägg som bara förvirrar. Så ja, nu tar vi och lugnar oss lite va. Detta skapar bara onödiga relationer användare emellan. Ontopic tack. . /A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Där hittar jag bara dem kläder man får av flickvännerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts