Ace Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad då suck.. Man avänder inte IMG Tool för att göra modeller , Antar att det är något sånt han suckar åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Man avänder inte IMG Tool för att göra modeller , Antar att det är något sånt han suckar åt Jag vet men jag menade så man kan lägga in modeller som funkar. Sen behövs det en plug-in åt z-modeller, det är vad jag har hört iaf...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Ace skulle du kunna göra en Adidas eller en Nike Skjorta? Please Redigerad 24 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ace skulle du kunna göra en Adidas eller en Nike Skjorta? Please Ok det kan jag la göra.. kommer nog inte förrens imorgon dock.. BTW.. skicka pm istället nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag vet men jag menade så man kan lägga in modeller som funkar. Sen behövs det en plug-in åt z-modeller, det är vad jag har hört iaf...... Ska förklara lite saker. Med IMG Tool 2.0 kan man lägga in och ta bort vilken modell/animation/textur man vill. ZModeler har ingenting med detta att göra förutom att det hade stöd för två av de tidigare GTA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Ok förstår nu! Jag var bara lite förvirrad.... Redigerad 24 juni, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts