Squid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hej En dum fråga men var fan är bilskolan någonstans? Jag har nästan klarat av första staden men jag har inte sett skymten av någon bilskola, kommer man in på den i något uppdrag senare eller? TACK på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hej En dum fråga men var fan är bilskolan någonstans? Jag har nästan klarat av första staden men jag har inte sett skymten av någon bilskola, kommer man in på den i något uppdrag senare eller? TACK på förhand Finns i andra stade, du kommer *spoiler* få ett samtal om bilskolan i san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Aaaah Tack så mycket jag har letat som en galning. TACK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Finns i andra stade, du kommer *spoiler* få ett samtal om bilskolan i san fierro Mmm en kille säger: Du verkar inte vara så bra på att köra bil. Kolla in bilskolan runt hörnet... Kolla på den gula texten ZliPp skrev för att fatta exakt vad jag menar och när det händer Och: "City Slicking" :'( Jag gör som det står kommer tillbaka innom 120 sekunder utan någon skada men får ändå inte guld... 95% e mitt rekord och då har jag gjort så. Blir ju så himmla arg mad.gif Någon som har ett tips angående detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts