pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Är det bara jag eller är de samma lirare? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja det är samma "lirare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja det är samma "lirare" Coolt. någon annan som märkte det förstsa gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Coolt. någon annan som märkte det förstsa gången? Alla märkte det första gången. Han heter Claude Speed, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jag märkte det första gången jag såg den där filmen Lite gamla nyheter och om du vill heta så heter han Cloude Speed Edit: Kaboom hann före Redigerad 20 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det sies det er samme person ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 *stolt* faktist så märkte jag också det första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Alla märkte det första gången. Han heter Claude Speed, förresten. Speed? När får man reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Når du skal kjøre omkapp med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Han finns även med i GTA2 introt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ha ha, såg det på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Såg det i en film som var före, när man körde ett annat race såg man typ hur han satt på huven på sin bil i bakgrunden när Cesar kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Är det bara jag eller är de samma lirare? :"> Ursäkte offtopic men observera dom små fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hmmm mmm mmmmm.... GTA III... ' mmm.... Måste fasiken spela det igen! Skönaste staden i alla spel juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Speed? När får man reda på det? Det får man inte egentligen men huvudpersonen i GTA 2 heter Claude Speed... och de ser ju likadana ut också... Till er som inte visste så heter skådespelaren Scott Maslen som har medverkat i TV-serien "Lock Stock..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts