Didier Sachs Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 JAg skulle gärna uppskatta om nån delade ut en crack.. jag är imot warez, men min skiva vägrar starta. det står att ja ska sätta in rätt cd,.... pls Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har du lasta ned GTA:SA ? isåfall, vilken verison? Hoodlum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ärligt talat, jag är på lan, har cdn hemma och vill spela Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Din mamma e warez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Okei. vet ikke om hoodlum cracken funker da men, den kan lastes ned på piratebay ivaffal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 San Andreas kommer för eller senare att läcka ut på nätet. Detta är dock inget vi pratar om på GTAsajtens Forum. Alla som gör det blir varnade eller bannade och trådarna borttagna. Alltså, posta inget som har med warez-kopian att göra. Didier Sachs Du har redan åkt på en varning. Du vill inte få fler. Lägg ner allt prat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts