Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Min första mod. Väldig ful Men det kanske finns någon som gillar den... Den ersätter Cap som finns i butiken ZIP. En kompis ville ha en svart keps så.... Hinner inte ta någon screenshot. Men testa gärna.. capzip.txd Redigerad 20 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Sikkert snygg. Redigerad 20 juni, 2005 av Tsbusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kanske skulle vara bra att säga till vilket av spelen det är till? jag förutsätter att det är till San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kanske skulle vara bra att säga till vilket av spelen det är till? jag förutsätter att det är till San Andreas Ja, troligen San Andreas Den ersätter Cap som finns i butiken ZIP. zip finns i sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Varför ser jag den bara som en svart bild i txdworkshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Varför ser jag den bara som en svart bild i txdworkshop? Därför den är svart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Därför den är svart.. Inte direkt avancerad iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Inte direkt avancerad iaf... Nej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Inte direkt avancerad iaf... Hehe.. nää det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts