Fredde_best Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Min Kompis skärm går ner i viloläge efter att ha spelat i ca:30 min..Vad kan det vara?? snälla hjälp oss//Kompis :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ändra på kontrolpanelen tror det heter energiartenativ (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredde_best Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok tackar ska säga det åt han...... Men kom gärna med fler svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taffy Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jag har mitt operativsystem på engelska men du får försöka översätta själv. högerklick på skrivbordet.. Properties/Display Properties/Screen saver/Power. där har du "turn off monitor" kanske det står 30 min där.. ändra till "aldrig". du skrev att skärmen gick i viloläge.. vet inte om du menar att skärmen släcks eller datorn går i viloläge det finns andra inställningar på andra flikar, titta runt. Redigerad 20 juni, 2005 av Taffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredde_best Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vi har redan testat det men ska fråga han igen om det står (aldrig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts