Speeder Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Vart i inställningarna ställer jag in hur man styr flygplanen i sidled, med stjärtrodret? Kan någon vara snäll och hjälpa mig snarast så är jag mycket tacksam... Redigerad 20 juni, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Förlåt om jag är tjatig, men jag behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Q och E? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Du får väl kolla inställningarna för att titta höger eller vänster när man kör bil, standard är väl Q och E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts