Mr.Magic Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad fan är det hära!?! Jag kan inte spela, lyssna på musik eller något som har ljud i sig vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad fan är det hära!?! Jag kan inte spela, lyssna på musik eller något som har ljud i sig vad är fel? Har du uppdaterat drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har du uppdaterat drivrutinerna? Nej det tror jag inte vart gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej det tror jag inte vart gör man det? Vet du vad du har för ljudkort? Kolla upp det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts