Jump to content

Angående motivation.

pottzork
 Share

Recommended Posts

PÅ många tävligar ska man j motivera varför just JAG skulle vinna. va brukar ni skriva på sånna?

om det är en telefon brukar jag skriva att jag blir mobbad för min telefon är skitgammal och att folk slår mig bara för det, och att jag inte har råd med en ny (w00t)

har dock aldrig ffunkat :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PÅ många tävligar ska man j motivera varför just JAG skulle vinna. va brukar ni skriva på sånna?

om det är en telefon brukar jag skriva att jag blir mobbad för min telefon är skitgammal och att folk slår mig bara för det, och att jag inte har råd med en ny (w00t)

har dock aldrig ffunkat :huh:

Okej hahahhaha

brukar jämt skriva att jag aldrig haft råd att köpa något

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv nån dikt eller nåt brukar oftast vara sånna som vinner...

fast när det är motiveringstävlingar lottar dom ut några stycken, och så tar dom den best motiverade av dom

Ge mig en telefon

En teleeefooon

Jag förlorade min egna i ett rååån

Ge mig en teleeefooon

Annars är ni mot mänskligheten ett hååån

Vinnare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kille som vann HL2 på ett ställe skrev såhär till dom:

Hej! jag är en kille på 18 år som nyss har klarat mitt körkort så jag är överlycklig,men jag vill ju ha en fin bil och HL2 med för jag är ett fan av HL.

Så om ni var vänliga så skulle ni kunna ge den till mig så skulle jag var lyckligast.

Det var asså inte så,men liknande för det var längesen så jag säger ungefär hur det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor