pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 PÅ många tävligar ska man j motivera varför just JAG skulle vinna. va brukar ni skriva på sånna? om det är en telefon brukar jag skriva att jag blir mobbad för min telefon är skitgammal och att folk slår mig bara för det, och att jag inte har råd med en ny har dock aldrig ffunkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Om det är en telefon skulle jag skriva att jag är en fattig student utan nån kontakt med omvärlden alls, så den här telefonen skulle bli min räddning. Skulle garantera vinnarplatsen. Redigerad 20 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 PÅ många tävligar ska man j motivera varför just JAG skulle vinna. va brukar ni skriva på sånna? om det är en telefon brukar jag skriva att jag blir mobbad för min telefon är skitgammal och att folk slår mig bara för det, och att jag inte har råd med en ny har dock aldrig ffunkat Okej hahahhaha brukar jämt skriva att jag aldrig haft råd att köpa något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skriv nån dikt eller nåt brukar oftast vara sånna som vinner... fast när det är motiveringstävlingar lottar dom ut några stycken, och så tar dom den best motiverade av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skriv nån dikt eller nåt brukar oftast vara sånna som vinner... fast när det är motiveringstävlingar lottar dom ut några stycken, och så tar dom den best motiverade av dom Ge mig en telefon En teleeefooon Jag förlorade min egna i ett rååån Ge mig en teleeefooon Annars är ni mot mänskligheten ett hååån Vinnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ge mig en telefon En teleeefooon Jag förlorade min egna i ett rååån Ge mig en teleeefooon Annars är ni mot mänskligheten ett hååån Vinnare? Abolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 "Jag kommer att bli mördad av maffian om jag inte vinner denna telefon! Snälla! Låt mig inte dö! Låt mig vinna telefonen! Dom kommer mörda hela min familj!" Tjao, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 "Jag är född utan vokaler, men nu i torsdags så fann jag några. Snälla - låt mig sprida det vidare till mina vänner..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 En kille som vann HL2 på ett ställe skrev såhär till dom: Hej! jag är en kille på 18 år som nyss har klarat mitt körkort så jag är överlycklig,men jag vill ju ha en fin bil och HL2 med för jag är ett fan av HL. Så om ni var vänliga så skulle ni kunna ge den till mig så skulle jag var lyckligast. Det var asså inte så,men liknande för det var längesen så jag säger ungefär hur det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) *börtå* Redigerad 20 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hej ! Jag vill ha denna mobil ! (det har dock inte funkat... .... varför vet jag inte.. ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag verkligen ogillar motiveringar, fast farsan e kung på de, men de gick väll inte i arv, nehe då. Brukar väll dra nån snyft historia om att ja mobbas utan nalle elle va de handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 ..nu får jag komma och vara lite petig. en bättre rubrik hade varit 'angående motiveringar'. motivering och motivation är inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag brukar skriva: Ge mig mobilen bara! Fast jag har Copyright på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts