pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 PÅ många tävligar ska man j motivera varför just JAG skulle vinna. va brukar ni skriva på sånna? om det är en telefon brukar jag skriva att jag blir mobbad för min telefon är skitgammal och att folk slår mig bara för det, och att jag inte har råd med en ny har dock aldrig ffunkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Om det är en telefon skulle jag skriva att jag är en fattig student utan nån kontakt med omvärlden alls, så den här telefonen skulle bli min räddning. Skulle garantera vinnarplatsen. Redigerad 20 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 PÅ många tävligar ska man j motivera varför just JAG skulle vinna. va brukar ni skriva på sånna? om det är en telefon brukar jag skriva att jag blir mobbad för min telefon är skitgammal och att folk slår mig bara för det, och att jag inte har råd med en ny har dock aldrig ffunkat Okej hahahhaha brukar jämt skriva att jag aldrig haft råd att köpa något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skriv nån dikt eller nåt brukar oftast vara sånna som vinner... fast när det är motiveringstävlingar lottar dom ut några stycken, och så tar dom den best motiverade av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...