KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Här kommer ett litet skinpack med det jag har gjort hittills (innehåller JL-tröja, Von dutch-trucker och slitna jeans) Jeans = Blue Jeans, Binco Truckerkepan = Trucker Cap, Binco JL-tröjan = Cream Logo T, Zip Följ punkt 12-14 i Kabooms guide för instalationshjälp Ladda hem! Redigerad 20 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Haleluja!! Edit: Funkar inte att ladda hem. Ladda herm är länkad till http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1119220533.jpg Redigerad 20 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nice, du har skills på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tack Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Snyggt! Det enda jag har att klaga på är kragen, men jag vet att det inte är lätt. Bra jobbat! Btw, har börjat lite smått på ett nyttprojekt: Att göra en skin som liknar mig. Det blir svårt att göra CJ lik, men kläder ska jag fixa. Alltså några kläder som jag har själv. Redigerad 20 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Snyggt! Det enda jag har att klaga på är kragen, men jag vet att det inte är lätt. Bra jobbat! Kragen är ingenting jag har ändrat på, vet ej varför det ser ut så, tänkt försöka jämna till den med alphan, men eftersom txd workshop bara är beta än så länge så gick det ej att exportera alphan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts