pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 VIlken skiva av Metallicas Load och Reload är bäst tycker ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ehh va??. En tjej i min klass har båda skivorna och hon tycker Reload är bäst, fast jag votade va?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vote : Load Den är bäst. Varenda låt är bra, bäst av dom alla är Aint my bitch, 2 x 4, Cure, Bleeding Me, King Nothing och Wasting my Hate, Hero of the Day och The Outlaw Thorn. På Reload är det bara endel låtar som är bra, resten är ganska skräpiga. Inget unikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Båda är lika bra, varför tog du inget sådant alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 FET JÄVLA STOR ENORM HYPERMEGAGIGANTISK SUMOBOKSTAV va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tycker det är mäktigt onödigt att göra en sån här topic.. skulle alla göra det med varsin artist så... ja tänk själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Votade för va? För jag förståd inte frågan . Trodde det stod vad som lät bäst om man sa Reload eller Load. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Reload, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nödvändig tråd... hatar båda skivorna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nödvändig tråd... hatar båda skivorna iaf. Så då gör det inget om jag gör en topic och frågar om Pennybridge Pioneers eller Kingwood är bäst? Eller The botten is nådd eller Alla vill till himmelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vote : Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Så då gör det inget om jag gör en topic och frågar om Pennybridge Pioneers eller Kingwood är bäst? Eller The botten is nådd eller Alla vill till himmelen? http://susning.nu/Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 http://susning.nu/Ironi Om du inte hade hjärtat där uppe så hade jag antagligen inte skrevit något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Load var den första skivan jag hörde med Metallica och Reload den första jag köpte. Jag tycker att båda är bra på sitt sätt, i load blandar de olika stilar och reload har ett väldigt tungt sound, om än lite enformigt men bra ändå. Det är inte deras bästa skivor men de är absolut inte värda att klassas som dåliga. Vote: Nullvote, båda är lika bra. Topp3: När lyssnade du igenom load/reload senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vote : Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) SÅ STOR BOKSTAV SÅ JAG FICK SKALA NER DEN 94358325 MILJADER GÅNGER ÄNDÅ BLEV DEN SÅ HÄR STOR va? Redigerad 24 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Morgonkröök Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vote: load Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Usch fy och blä. Ge mig Kill 'Em All.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Lyssnar inte på Metallica. Vote: Va? Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts