dreadmodden Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag har ett problem som är skit jobbigt. Så fort jag kommer in i spelet så börjar gubben gå automatiskt. Om jag trycker in knapparna som går åt motsatt håll så stannar den bara. Är det någon som har en anning om vad som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Om du har en joystick ipluggad, så ta ut den. Hade samma problem i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dreadmodden Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej det har jag inte. En ratt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dreadmodden Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej jag har inget sådant. Bara usb förlängning till kamera och mp3 spelare, annars så har jag inget sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Dra ut allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts