Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Någon som kan rekomendera en bra mp3-spelare till ett någorlunda bra pris. Minst 512 mb minne och så bör den ligga under tusenlappen. Ska till landet på fredag och jag kan inte vara utan Ramones :"> . Alltså helst under 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Någon som kan rekomendera en bra mp3-spelare till ett någorlunda bra pris. Minst 512 mb minne och så bör den ligga under tusenlappen. Ska till landet på fredag och jag kan inte vara utan Ramones :"> . Alltså helst under 1000 kr. Sjävklart men så kan man inte länka, kolla in onoff. Redigerad 20 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kolla den här det finns lite bra priser till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kolla den här det finns lite bra priser till den. Den e jävligt bra min förra tjej har en sån å den spelar på jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hmm ska nog köpa en mp3 i någon "vanlig" butik alltså inte över nätet. Men ska kolla in OnOff lite noggrannare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hmm ska nog köpa en mp3 i någon "vanlig" butik alltså inte över nätet. Men ska kolla in OnOff lite noggrannare. Finns att köpa ve Expert iaf...mitt ex köpte den där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Köp på BRL. Billigast i stan. Netonnet får du hem på 2 dagar. Skitbra asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Hmm ska nog köpa en mp3 i någon "vanlig" butik alltså inte över nätet. Men ska kolla in OnOff lite noggrannare. Har en Sånhär fullproppad med Ramones. Tycker den är helt okej och ett stort + är att den är billig! Redigerad 20 juni, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har en Sånhär fullproppad med Ramones. Tycker den är helt okej och ett stort + är att den är billig! Har exakt en sådan. fast typ grå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har en Sånhär fullproppad med Ramones. Tycker den är helt okej och ett stort + är att den är billig! Ok, men tror farsan skulle köpa nån för en 500 :-. Tror det var 256 mb på den men det kan nog räcka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok, men tror farsan skulle köpa nån för en 500 :-. Tror det var 256 mb på den men det kan nog räcka iaf. Ok hoppas du får det bra på landet Gabba gabba hey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok hoppas du får det bra på landet Gabba gabba hey! Jao . Jobbiga är att jag får BF2 dagen innan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jao . Jobbiga är att jag får BF2 dagen innan . Aha tråkigt men då har du ju iallafall något att längta till (Med risk att låta som farmor/farfar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Aha tråkigt men då har du ju iallafall något att längta till (Med risk att låta som farmor/farfar) Japp, men ska inte vara borta så länge (tror jag ) Om jag endå har problem med min ping på BF2 spelar det inte så stro roll. Fan va offtopic det blev här nu . Brukar hörlurarna man får med till mp3-spelare vara bra, eller ska man ta ett par andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Japp, men ska inte vara borta så länge (tror jag ) Om jag endå har problem med min ping på BF2 spelar det inte så stro roll. Fan va offtopic det blev här nu . Brukar hörlurarna man får med till mp3-spelare vara bra, eller ska man ta ett par andra? Köp till ett par koss the plugg. Finns på onoff om jag minns rätt. Ca 200:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Köp till ett par koss the plugg. Finns på onoff om jag minns rätt. Ca 200:- Ok hittade dom. Är dom sköna då? Får se om jag köper dom eller tar mina Sony-lurar som jag redan äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok hittade dom. Är dom sköna då? Får se om jag köper dom eller tar mina Sony-lurar som jag redan äger. Sköna? Beror på örat tror jag. Vissa av mina kompisar tycker dom är osköna men jag tycker dom sitter perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Sköna? Beror på örat tror jag. Vissa av mina kompisar tycker dom är osköna men jag tycker dom sitter perfekt Ok, aja får se imorrn om det känns bra med de lurarna jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok, aja får se imorrn om det känns bra med de lurarna jag har. Ja man ska inte slösa pengar i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Men på Netonnet kan du få en 1024mb mp3 spelare för 990 Och du sa ju under 1000 kr så, då har du en tia till en korv. Redigerad 21 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts