Martin-123 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag har gjort Sweet Child Of Mine solot i techno version...Länk Jag har gjort den i brorsan's techno program..jag har inte kopierat den från någon annan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag har gjort Sweet Child Of Mine solot i techno version...Länk Jag har gjort den i brorsan's techno program..jag har inte kopierat den från någon annan.. Har inget intresse för techno smörja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej då är det ju enorm anledning att posta. @låten: Skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej då är det ju enorm anledning att posta. Ville säga min åsikt bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ville säga min åsikt bara... Jahaaa... Ville du säga din åååsikt bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Låten låter som en ringsingnal... dra ner speeden på den och lägg till lite tung bas så kan den bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Ändrade Synthen och la till lite bas....Länk EDIT:Mitt 200:e inlägg.. Redigerad 20 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jahaaa... Ville du säga din åååsikt bara? Erhm...Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ändrade Synthen och la till lite bas....Länk EDIT:Mitt 200:e inlägg.. NU blev den fett skönare. dock gillar jag inte techno.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ändrade Synthen och la till lite bas....Länk EDIT:Mitt 200:e inlägg.. Ganska soft faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hmmm... Ja, den var ju... lång? Det är ju bara en key-stämma! Var är trummorna? Och VARFÖR ÄR DEN 12 SEKUNDER LÅNG?? Eller också är det något konstigt mede min dator, lyssnar på den bärbara, skitkass ljudkvalitet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hmmm... Ja, den var ju... lång? Det är ju bara en key-stämma! Var är trummorna? Och VARFÖR ÄR DEN 12 SEKUNDER LÅNG?? Eller också är det något konstigt mede min dator, lyssnar på den bärbara, skitkass ljudkvalitet.. Det är introt av sweet child o mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är introt av sweet child o mine Du har så rätt...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Om du gör hela låten ist för riffet så kan det nog bli en riktig hit! BTW: Första sög, andra var bra. Redigerad 22 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts