CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker att straffet på pedofiler skulle vara att man skär av k*ken på dom!,+ Livstid Med en slö såg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bättre har jag inte sagt. Mindre äckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nackskott på offentlig plats!!!!! Fast det är för snällt. Om jag ser en pedofil så ska göra samma sak som leftbehind... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fängelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Mindre äckligt? Han menade trorligtvis att det var det äckligaste av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Han menade trorligtvis att det var det äckligaste av allt. Ja? Och jag frågar om det skulle vara mindre äckligt om 8 åringen var en flicka. Svaret är självfallet nej. Det äckligaste är att det finns människor som drar sig till barn, oavsett kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Finns det inte olika sorters pedofiler? Alltså en sort som drar sig mot barn mot sin egen vilja och så såna som tar in en 4-åring i bilen och våldtar för att den gillar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tycker det låter bra, så länge man inte råkar göra det på någon som faktiskt är oskyldig Tycker det är förjävligt med 4-åringen, hoppas hon inte kommer ihåg det annars är hennes liv förstört Mamma, när hade du sex första gången? - I en skog när jag var fyra. Se vad som händer när polisens resurser går till att jaga pirater och klottrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vi ser detta som ett brott inte som en sjukdom det är det som är problemet, jag tror knappast det är medfött, homosexualitet är ju inte det så jag gör ett vågat antagande. Förövrigt förespråkar jag dödstraff på avarter av människan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vi ser detta som ett brott inte som en sjukdom det är det som är problemet Det är inget brott att vara pedofil om man inte lever ut sina fantasier. Om man utför ett brott så är det brott oavsett om man är sjuk eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Vi ser detta som ett brott inte som en sjukdom det är det som är problemet. Om det är en sjukdom så kan dom ju inte direkt göra nånting åt det. men då borde man låsa in dom någonstans, och inte i ett svenskt fängelse, där är det alldeles för snällt. Redigerad 20 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker att straffet på pedofiler skulle vara att man skär av k*ken på dom!,+ Livstid Hoppas du är medveten om att det finns kvinnliga pedofiler också. Så va gör vi me dom? Dom har ingen kuk att hugga av. --- Sen hade jag en kompis som tog sitt liv. Just pga att han kunde tända på små flickor. Han skrev ett brev till mig natten då han tog sitt liv. Han hade dock aldrig gjort något. Och han skulle heller aldrig ha gjort ett barn illa. Enligt hans egna ord. Men han vågade aldrig säga det till någon då han just va rädd för att någon skulle få reda på det. Vilket är tråkigt. För så länge han hade hållit sig på mattan så är det lugnt för min del. Man få ha vilken "läggning"/"sjukdom" man vill jag skiter i det. Så länge man håller sig bakom gränsen. Många kallar just pedofili för läggning eller sjukdom. Jag vetefan va man ska kalla det. Visst är det tråkigt om en person har det om den inte vill. Som min fd polare. Hans föräldrar lät mig kolla hans dator då dom va väldigt dåliga på datorer. Och jag fann inget som hade med barnporr att göra därimot hat mot pedofiler i mängder. Bilder och texter om va han tyckte. Och han hatade sitt liv pga att han kunde tycka en 10åring va sexig typ. Så såna personer ska man inte hata. Jag hade isåfall tagit folk som gått över gränsen haft ihjäl dom och tagit tillbax min polare istället. Sen hade jag hjälpt honom. Det finns tabletter som gör att dragningen till barn blir mindre. Vilket är bra. Om alla pedofiler tar såna kanske vi blir av me dom tillslut. Iallafall en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hoppas du är medveten om att det finns kvinnliga pedofiler också. Så va gör vi me dom? Dom har ingen kuk att hugga av. Opererar dit en...och hugger av den. --- Trist med din kompis. Så länge fantasierna inte förverkligas så har inget fel begåtts. Fick inte riktigt ut det av din text, men fick hans föräldrar reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hoppas du är medveten om att det finns kvinnliga pedofiler också. Så va gör vi me dom? Dom har ingen kuk att hugga av. Varför bara inte hugga av deras bröst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Som straff borde man ta kulorna med nötknäppare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Syke gjævler. Kåte gjævler. Slike ble drept for lenge, lenge siden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Opererar dit en...och hugger av den. --- Trist med din kompis. Så länge fantasierna inte förverkligas så har inget fel begåtts. Fick inte riktigt ut det av din text, men fick hans föräldrar reda på det? Opererar Mm ja det kasnke går haha --- Mm trist är det. Saknar honom. Vi hade jävla kul ihop. En av dom bästa vänner jag haft. Nä så tycker jag me. Men jag vet inte hur han kände. Men skulle aldrig kuna tänka mig att han gjort något. Ja texten kanske va lite stökig Men ja jag gav dom brevet då det är derras son. Dom blev så klart skit ledsna. ja inte av att han va pedo utan att han tog livet såklart. Men felet är också. Har du tankar om barn så är du pedofil och har du utsatt ett barn sexuellt är du pedofil. Borde finnas två ord för dom. För jag har aldrig hört att tex en mördare är en mördare om han/hon har tankar om att mörda någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kvinnliga pedofiler, om dom t.ex. ska pedofila sig på ett småbarn som är kille. det är väll bara sprigna iväg om man t.ex. kör doggystyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 För jag har aldrig hört att tex en mördare är en mördare om han/hon har tankar om att mörda någon. Så sant, så sant.... Btw... Synd att du förlorade din polare.... Ett peddo förstör faktiskt en unges liv... Det är hemskt att det finns sånna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men felet är också. Har du tankar om barn så är du pedofil Jag tror faktist att man är tvungen att vara sexuellt attraherad av främst barn för att vara pedofil, alltså om man tänder främst på vuxna så ska man tydligen inte vara pedofil. Desutom måste man vara minst 16år och ha varit attraherad av barn i minst 6 månader men det skiljer beroende var man bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts