pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) aftonbladet. Fy fan. hur kan man göra så. 4 bast, det är ju fan ingenting. jävla pedofiler¨ hoppas dom hittar han och ger honom livstid, (DOH, de är ju bara 10 år i sverige, med kabeltv, mjuka sängar och god mat. Han skulle säkert ha det bätter där än hemma) Redigerad 20 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag såg på RApport igår, då var det tydligen en 12 åring som hade våldagit en som var 8 år. Läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fyfan, om jag skulle gå en kväll, och jag såg en som jag vet är pedofil. Det härjar nämligen en i Örebro. Så skulle jag lätt slå ner den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fyfan, om jag skulle gå en kväll, och jag såg en som jag vet är pedofil. Det härjar nämligen en i Örebro. Så skulle jag lätt slå ner den personen. Mmm, en 14-åring möter en fullvuxen man... du måste vara j*vligt stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Mmm, en 14-åring möter en fullvuxen man... du måste vara j*vligt stor... Bara sparka på bollarna. OnTopic: Det är ju förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag såg på RApport igår, då var det tydligen en 12 åring som hade våldagit en som var 8 år. Läskigt! Hörde de på radion idag. 12 åringen hade tydligen inte kknnullat med 8 åringen, utan använd typ verktyg. sa dom på rtadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ahhh!!! Den me 8 och 12åringarna var ju på Lidingö, bor ju här...läskigt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vi lever i en sjuk värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker att straffet på pedofiler skulle vara att man skär av k*ken på dom!,+ Livstid Redigerad 20 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker att straffet på pedofiler skulle vara att man skär av k*ken på dom!,+ Livstid Höhö intressant idé. Iaf vid grövre pedofilbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Mycke sånt skit nufötiden, finns ingen hejd på vad dom hittar på asså. Helt sjukt i huvvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hörde de på radion idag. 12 åringen hade tydligen inte kknnullat med 8 åringen, utan använd typ verktyg. sa dom på rtadion Ja, jag hörde det nyss när jag lyssnade på Rockklassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker att straffet på pedofiler skulle vara att man skär av k*ken på dom!,+ Livstid På praktiserande pedofiler tycker jag nästan att det skulle vara en bra idé. Pedofilbrott är nästan värre än mord. Man fuckar totalt upp ungens liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker att straffet på pedofiler skulle vara att man skär av k*ken på dom!,+ Livstid Införa kastrering vid grova sexualbrott igen skulle väl vara mer effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag såg på RApport igår, då var det tydligen en 12 åring som hade våldagit en som var 8 år. Läskigt! Det äckligaste av allt med det är att båda var pojkar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det äckligaste av allt med det är att båda var pojkar!!! Ehm...okej... Så det hade varit mycket bättre om 8-åringen varit tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ehm...okej... Så det hade varit mycket bättre om 8-åringen varit tjej? Bättre har jag inte sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fyfan vad vidrigt säger jag bara! Vi på gtasajten samlar ihop oss och letar upp peddo jäveln och sparkar skiten ur han! Vilka är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fyfan vad vidrigt säger jag bara! Vi på gtasajten samlar ihop oss och letar upp peddo jäveln och sparkar skiten ur han! Yeah, you do that, Toki... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker att straffet på pedofiler skulle vara att man skär av k*ken på dom!,+ Livstid Tycker det låter bra, så länge man inte råkar göra det på någon som faktiskt är oskyldig Tycker det är förjävligt med 4-åringen, hoppas hon inte kommer ihåg det annars är hennes liv förstört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts