Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ni vet de uppdraget man får av "?" aka Toreno. De är fan omöjligt. Får alltid 6.34. Limiten är på 6.30! Har ni några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kör bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Titta på kartan med jämna mellanrum och se upp för stenar som ligger lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men jag krokar aldrig och kör de snabbaste man kan köra! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men jag krokar aldrig och kör de snabbaste man kan köra! :'( Prova att använda fyrhjulsstyrningen i snäva kurvor eller om du kört fel och måste komma på rätt kurs snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Märkligt, fick 5:30 på 3 försöket. Bilen sprängdes på dom 2 första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fick 04.38 på första... Tycker det var jätteenkelt... men så har man ju klarat på ps2 också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Samma som Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ni vet de uppdraget man får av "?" aka Toreno. De är fan omöjligt. Får alltid 6.34. Limiten är på 6.30! Har ni några tips? Felstavad titel: ändra "Spolier till Spoiler". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hm, så svårt kan det väll inte vara? Håll tempot, släpp gas i kurvor. Ja klara de direkt me 2minuters marginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Felstavad titel: ändra "Spolier till Spoiler". Hela titeln var dålig. ----- Vad är det som är så svårt? Har nog aldrig misslyckats på det uppdraget. Man har ju tillräckligt med tid och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tänk på att den "bilen" är jävligt bra på att ta sig fram i terräng, skit i vägarna och kör bara efter checkpointerna istället.. Fick 3.30 på första försöket, så det bör inte vara några större problem tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag kom ette på den där listan. Men använd den är styrninegn so gör så att man svänger med bakhjulet också. Den är faktist bra den grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan någon göra det där uppdraget åt mig? Jag har samma problem som Green Goblin. Spelar ingen roll hur snabbt man kör. Jag kör perfekt men det går bara inte. Kan någon som vill fixa uppdraget åt mig så är jag väldigt tacksam! GTASAsf7.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag klarade de på första försöket. fick typ 4 minuter elller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sist jag lirade det uppdraget blev det 3:40 min ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kom läångst upp på första försöket, och jag tog det lungt som fan, använde inte 4 x 4 saken häller, bara körde, lungt och tänkte på att hålla mig på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Aslätt uppdrag.. Jag körde i 30 sek åt fel håll men kom tillslut på rätt kurs, klarade det ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts