BlitzOn Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hejsan! skulle någon snäll själ kunna göra flygplans skolan åt mig? jag klarar verkligen inte det jag är på det när man ska åka runt i en cirkel och landa, jag kan ju skicka save filen te dig så fixar du det vore fan AS skysst, jag vill igentligen klara hela spelet själv men vafan jag klarar det verkligen inte (onödiga kommentarer undanbes) /tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hejsan! skulle någon snäll själ kunna göra flygplans skolan åt mig? jag klarar verkligen inte det jag är på det när man ska åka runt i en cirkel och landa, jag kan ju skicka save filen te dig så fixar du det vore fan AS skysst, jag vill igentligen klara hela spelet själv men vafan jag klarar det verkligen inte (onödiga kommentarer undanbes) /tack i förhand! Visst är vissa uppdrag svåra! Jag hade själv stora problem med z-uppdragen! Men jag tror du måste träna tills du klarar det! Tänk om du vill spela om spelet igwn om ett tag!? Träna och håll ut så klarar du det kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ett tips är att flyga med piltagenterna istället för musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Visst är vissa uppdrag svåra! Jag hade själv stora problem med z-uppdragen! Men jag tror du måste träna tills du klarar det! Tänk om du vill spela om spelet igwn om ett tag!? Träna och håll ut så klarar du det kompis! Jag klarade det fanktiskt, jag är fan överlycklig trodde jag alldrig om mig själv att jag hade orken att klara ut det Redigerad 20 juni, 2005 av BlitzOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ähum, topictitel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ähum, topictitel. Fixat. Tänk GTAsajtens forum utan värdelösa topictitlar, vad mycket onödigt jobb som skulle försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts