Stora_tomtefar Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Darth vader: Join the dark side, Luke, it is yout destiny Luke: No, never! *Svärdfajt* Darth vader: Shit, not again G-man: har du slut på batterier? Nordstan, stan i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Darth vader: Join the dark side, Luke, it is yout destiny Luke: No, never! *Svärdfajt* Darth vader: Shit, not again G-man: har du slut på batterier? Nordstan, stan i stan Nordstan? Stan i stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nordstan? Stan i stan? Du bor tydligen inte i Göteborg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 I början av HL3 kommer G-Man stå vid ett skrivbord och Gordon kommer att sitta i en stol. G-Man: Gordon, vill du ha nånting att dricka? Gordon: Nej tack G-Man G-Man: Gordon, det är dags att sluta kalla mig G-Man Gordon: Jasså? G-Man: Kalla mig pappa istället Gordon: Men... Varf.. G-Man: För att jag är din pappa.. Fortsättning följer Taget från ICA-reklamen Omg garvade ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Darth vader: Join the dark side, Luke, it is yout destiny Luke: No, never! *Svärdfajt* *Freeman kommer in o dödar alla med kofoten* G-man: The right man in the wrong place can make all the difference in the world Så ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du bor tydligen inte i Göteborg... Jag bor i Gimo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vad säger ni om denna teorin, eller rättare sagt... formel? Gordon Freeman = Gordon Freeman Är G-Man verkligen framtidens Gordon Freeman? Skulle det inte kunna va tvärtom? Att Gordon är framtidens G-Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 En bild jag gjorde lite snabbt. ganska lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 G-Man har ju mycket avlångare ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 G-Man har ju mycket avlångare ansikte Tänk också på att man åldras genom åren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Lika likt som natt och dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Men iaf ett bevis mot den här teorin är att på fotot i Dr. Kleiners labb som han vrider lite på för att öppna teleport rummet finns några forskare ifrån Black Mesa. Bland dem finns både Gordon och G-Man, alltså kan det inte vara Gordon ifrån framtiden som åker tillbaka. ...Om inte han åkte tillbaka tidigare och började jobba lite undercover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Men iaf ett bevis mot den här teorin är att på fotot i Dr. Kleiners labb som han vrider lite på för att öppna teleport rummet finns några forskare ifrån Black Mesa. Bland dem finns både Gordon och G-Man, alltså kan det inte vara Gordon ifrån framtiden som åker tillbaka. ...Om inte han åkte tillbaka tidigare och började jobba lite undercover Har inte ens sett fotot Men det låter vettigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kan man få se en bild på fotot? Jag har HL2 men orkar inte kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Om jag kommer över en bild så lovar jag att posta den Nu har jag bild http://img110.exs.cx/img110/1957/d1_trainstation_0500.jpg Men på forumet där jag hittade de säger dem att det inte är G-Man Redigerad 25 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Om jag kommer över en bild så lovar jag att posta den Nu har jag bild http://img110.exs.cx/img110/1957/d1_trainstation_0500.jpg Men på forumet där jag hittade de säger dem att det inte är G-Man Vad är addressen till forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad är addressen till forumet? Det var forumet på www.steampowered.com, topicen låg ganska långt bak, typ sidan 10-20 nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Om jag kommer över en bild så lovar jag att posta den Nu har jag bild http://img110.exs.cx/img110/1957/d1_trainstation_0500.jpg Men på forumet där jag hittade de säger dem att det inte är G-Man Kan du säga vart G-Man skulle stå då? Jag ser honom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts