pKz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vaddå? Typ såhär? G-Man: Gordon... I'm sorry to say this but i'am you Brother.... Gordon: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooo! Ne, men typ såhär: G-Man: Gordon.. I'm your brother. Gordon: Like I give a fuck. *Pang* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej, nej, nej, det är en gammal teori (verkligen) och den har blivit sågad gång på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker det här verkar grymt G-man: I am your goodfather Gordon: but... ( Gordon svimmar och spelet e slut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag tycker det här verkar grymt G-man: I am your goodfather Gordon: but... ( Gordon svimmar och spelet e slut) Tack för spoliern, särsilt när jag inte ens klarat ut spelet har stannat på nått skit. det är typ i slutet. nån stor jävla boll, så är det såånna där kraftsaker man kan kasta på sidorna. å sen fattar jag ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tack för spoliern, särsilt när jag inte ens klarat ut spelet har stannat på nått skit. det är typ i slutet. nån stor jävla boll, så är det såånna där kraftsaker man kan kasta på sidorna. å sen fattar jag ingenting Men spelet slutar ju inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men spelet slutar ju inte så Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej, nej, nej, det är en gammal teori (verkligen) och den har blivit sågad gång på gång. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Så här! dart vader: luke im your father g-man: wrong place! dart vader: OOO sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Så här! dart vader: luke im your father g-man: wrong place! dart vader: OOO sorry! Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Shieet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Med den blicken han har så kan det ju bli mer... ajajaj ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Edit* jag gör det lite tydligare nu Kommer ni ihåg opposingforce (vet inte hur det stavas) men då är man ju sheapheard den där soldaten som letar efter gordon freeman. Så nästa halflife kanske heter opposingforce 2 då är man en combine typ och så ska man bara åka runt i en sån där konstig pansarbil och köra efter gordon som är i sin lilla sandloppa (den som man får på banan Highway 17) men det misslyckas och man kör in i ett Antlion guard men man har en mega granat som man kastar in i munnen på odjuret och sedan kommer alla fiender på en gång så komme gordon och räddar sheapheard och säger jag är gay och sedan sticker dom. THE END Redigerad 22 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 I början av HL3 kommer G-Man stå vid ett skrivbord och Gordon kommer att sitta i en stol. G-Man: Gordon, vill du ha nånting att dricka? Gordon: Nej tack G-Man G-Man: Gordon, det är dags att sluta kalla mig G-Man Gordon: Jasså? G-Man: Kalla mig pappa istället Gordon: Men... Varf.. G-Man: För att jag är din pappa.. Fortsättning följer Taget från ICA-reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 LOL den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 I början av HL3 kommer G-Man stå vid ett skrivbord och Gordon kommer att sitta i en stol. G-Man: Gordon, vill du ha nånting att dricka? Gordon: Nej tack G-Man G-Man: Gordon, det är dags att sluta kalla mig G-Man Gordon: Jasså? G-Man: Kalla mig pappa istället Gordon: Men... Varf.. G-Man: För att jag är din pappa.. Fortsättning följer Taget från ICA-reklamen Den ica reklamen e bra! När kommer fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Appråpå Opposing Force vad händer i slutet? Har aldrig klarat något HL spel bara HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 I början av HL3 kommer G-Man stå vid ett skrivbord och Gordon kommer att sitta i en stol. G-Man: Gordon, vill du ha nånting att dricka? Gordon: Nej tack G-Man G-Man: Gordon, det är dags att sluta kalla mig G-Man Gordon: Jasså? G-Man: Kalla mig pappa istället Gordon: Men... Varf.. G-Man: För att jag är din pappa.. Fortsättning följer Taget från ICA-reklamen HAHAHahaha! Såg reklamen nyss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 HAHAHahaha! Såg reklamen nyss... Den.. äger Alla ICA äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Appråpå Opposing Force vad händer i slutet? Har aldrig klarat något HL spel bara HL2. man ska bara skuta ihjäl ett megastort moster i en stor grotta (likadant i de vanliga halflife men det är monstren som är olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 man ska bara skuta ihjäl ett megastort moster i en stor grotta (likadant i de vanliga halflife men det är monstren som är olika Nej. Man träffar G-man på i en helikopter. Då jag klarade ut det kunde jag inte så bra engelska. var typ 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts