Tija Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag älskar Den mörka materian - triologin. Sagan om Belagarion äger sönder mycket och Fakta om Finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag älskar Den mörka materian - triologin. Sagan om Belagarion äger sönder mycket och Fakta om Finland! Fakta om finland har jag läst i mellanstadiet när vi skulle jobba med ett nordiskt land i grupper á 4 personer. Eller var det en annan Fakta om Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Jag älskar Den mörka materian - triologin. Sagan om Belagarion äger sönder mycket och Fakta om Finland! Som innehåller "Guldkompassen!", "Den skarpa Eggen" och Bärnstenskikaren ? Redigerad 24 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 .usch, böcker.. blir nog någon bert-bok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Artemis Fowl böckerna är ganska bra faktiskt. Annars är boken Löftet ganska bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Artemis Fowl böckerna är ganska bra faktiskt. Annars är boken Löftet ganska bra också. Fan dom glömde jag skriva om! Artemis Fowl alltså. Fan va jag gillar han dvärgskurken i dom böckerna (minns ej namn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vad heter författaren ? Som jag skrev, AV Uri Orlev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Fan dom glömde jag skriva om! Artemis Fowl alltså. Fan va jag gillar han dvärgskurken i dom böckerna (minns ej namn ) Mulch Diggums. Jag läser tredje boken nu. Eller inte NU men snart och så... Jag håller på att läsa den. Den är lite segare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 "En komikers uppväxt" och "Ett UFO gör entré" av Jonas Gardell. Sen är ju Bert-böckerna oslagbara, men något basic kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 "En komikers uppväxt" och "Ett UFO gör entré" av Jonas Gardell. Bara läst en komikers uppväxt och den är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Bästa boken jag "läst" är nog Nisse på stranden och nisse går till frisören och nisse går till posten och nisses nya keps och nisses första avsugning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Bästa boken jag "läst" är nog Nisse på stranden och nisse går till frisören och nisse går till posten och nisses nya keps och nisses första avsugning *rapporterad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 FÖr vad jag glömde ba va den hette :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) FÖr vad jag glömde ba va den hette :S "Nisses första avsugning"? Om du kan ge mig en länk till en bokhandel som har någon sån bok så tror jag dig. Annars räknar jag med att du blir bannad idag. Redigerad 25 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 "Nisses första avsugning"? Om du kan ge mig en länk till en bokhandel som har någon sån bok så tror jag dig. Annars räknar jag med att du blir bannad idag. Varför skulle han bli bannad för det? Jag tror knappt (notera att jag TROR KNAPPT) det blir en varning... Kanske en varning för en varning. Det har varit värre saker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Varför skulle han bli bannad för det? Jag tror knappt (notera att jag TROR KNAPPT) det blir en varning... Kanske en varning för en varning. Det har varit värre saker . Det är ju bara det att han skrivit på liknande sätt i tio andra trådar ungefär. Annars hade han antagligen bara blivit tillsagd. Redigerad 25 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jahaja... Okejdå . Jag visste inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Drar upp denna tråd. Undrar om någon har läst boken Anhörig? http://www.bokrecension.se/9164201341 Min morsa har den hemma men nu tror jag morfar läser den. Är den värd att läsa? Lite speciellt för mig att läsa den då Katerina Janouch har landställe brevid vårat landställe. Jag umgicks mycket med hennes äldsta son förut på sommarloven. Men som sagt har någon läst den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har läst lite ur Sagan om Belgarion, och det var skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har nyligen skaffat "da Vincikoden" som talbok. Bara 383 MB också, så den får plats i mp3-spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts