GrandTheftCarl Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Liftarens guide till galaxen serien. 1an, 2an är bäst 3an och 4an blir det för mycket tråkiga logiska labyrinter men en stark uppgång i femte delen. Läs den dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Någonstans söderut, ska snart börja läsa Chtulu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Liftarens Guide till Galaxen av Douglas Adams är den bästa jag har läst. Håller med till 100%! Men jag menar hela serien. Redigerad 23 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 KalleR: Hur får du godkänt i svenskaämnena om du inte läser böcker? 1an så valde jag ondskan, såg filmen och skrev recension, i 2an sket jag fullständigt i att lämna in nån bokrecension, fick vg i svenska ändå i 3an hade vi ingen svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 StjärnskottserienResan Till NHLIskalla DrömmarUndret i SeattleStoppa FoppaMed VM i sikteSlutspel i HelsingforsAssist av WallgrenStraff på hemmaplanTill Playoff med hypnosÖga mot Öga med ZätaKnockad i Detroit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stjärnskottserien Resan Till NHL Iskalla Drömmar Undret i Seattle Stoppa Foppa Med VM i sikte Slutspel i Helsingfors Assist av Wallgren Straff på hemmaplan Till Playoff med hypnos Öga mot Öga med Zäta Knockad i Detroit HAr åxå läst alla. dom är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 HAr åxå läst alla. dom är bra Har också läst dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Liftarens Guide till Galaxen var en jäkligt bra serie. Första och andra boken är helt fantastiskt roliga, trean, fyran och femman förstod jag inte så mycket av (läste dem sent på kvällarna ett sommarlov, sov ju igenom böckerna ). De tre sista var inga roliga heller, inte alls som de två första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Harry potter 4,5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stephen King "Cujo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Pojken och tigern, som vi i skolan nångång på lågstadiet, i stort sätt den ända boken jag läst ut HAHAHAHA... fy fan.. HATADE verkligen den boken när vi läste den.. så jävla tråkig o dryg.. sen skulle man gö en massa uppgifter o svara på frågor om boken.. nej, fy fan, sämre bok finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Liftarens Guide till Galaxen av Douglas Adams är den bästa jag har läst. Ja den är riktigt grym! Har poket versionen av alla 5 böckerna. Fan den måste jag läsa om nu bara för det. Med Marvin, Zaphod, Slartibartfast o gänget. Filmen kommer snart också! Och om ni gillar Douglas Adams så har han även skrivit "Dirk Gentlys polistiska detektivbyrå" <--är ej säker på namnet. Annars är både Änglar&Demoner och Da Vinci koden skitbra. Och även Harry Potter böckerna och Sagan om ringen trilogin. OCH! Ni bör läsa George Orwells böcker 1984 och Djurfarmen, två grymma böcker dom med. Stephen King "Cujo". Är det den när en Sankt Bernardshund blir knäpp och dödar en massa människor? Redigerad 21 juni, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kom även på att jag läst ett X antal "vi fem" böcker, dom var bra då, vet ej vad jag tkr nu men. Det handlar om deras häftiga äventyr, med några barn. 2st skitcoola killar, som är modiga. Killarnas fega syter Ann eller vafan hon heter, rädd för allt, stackare :'( Och för och inte tala om deras kusin, Georgina, men hon vill vara kille, så hon svarar inte om man säger Georgina, man måste säga George, snacka om transa. Sen, den överduktiga hunden Tim eller va den nu hette, klarar allt, ni skulle bara veta vilka strapatser den gör ifrån sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 HAHAHAHA... fy fan.. HATADE verkligen den boken när vi läste den.. så jävla tråkig o dryg.. sen skulle man gö en massa uppgifter o svara på frågor om boken.. nej, fy fan, sämre bok finns inte Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Pojken och tigern, som vi i skolan nångång på lågstadiet, i stort sätt den ända boken jag läst ut :'( :'( :'( :'( VA FAN http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/big/cry.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är det den när en Sankt Bernardshund blir knäpp och dödar en massa människor? Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 OCH! Ni bör läsa George Orwells böcker 1984 och Djurfarmen, två grymma böcker dom med. Har läst djurfarmen, på engelska. Ganska bra parodi på mänskligheten, kommunismen och kapitalismen. Ska nog läsa 1984 någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Stjärnskott serien, Pojken som kallades det och Sagan om ringen böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Konstigt att ingen nämner Benny Boxaren i denna orgie i mellanstadielitteratur! Hoho... ----------- Ang. Djurfarmen - känner verkligen som att jag borde läsa den... Boken jag läser nu är Brott och Straff (länk till Susnings kortfattade info om den finns längre ned), oerhört bra bok! Även den av Fyodor Dostoyevsky. Efter den blir det nog J.M. Coetzee's bok Pojkår. Till semestern blir det Harry Potters allra nya (dvs. då den kommer) och Absolute Beginners. Onödig fakta - David Bowie har gjort ledmotivet till filmen (Absolut Beginners) och den är svinbra! Brott och Straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Har läst djurfarmen, på engelska. Ganska bra parodi på mänskligheten, kommunismen och kapitalismen. Ska nog läsa 1984 någon gång. Läste Nineteen Eighty-Four i sammanband med en engelskaredovisning i våras. Riktigt bra bok. Målar upp ett samhälle under total lydnand, mycke politisk satir osv. Läs läs läs Redigerad 21 juni, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts