vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vilken är den bästa boken ni någonsin läst och varför? För min del får det nog faktsikst bli "den röda planeten" Som jag läste ett antal gånger i ettan eller vad det nu var... Nostalgi juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Änglar & Demoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Da vinci koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Sagan om ringen böckerna såklart. Ska nog läsa dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 The damage done, som jag nämnde i nån annan bok-tråd för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fjodor Dostojevski - Bröderna Karamazov. Den är underbar, helt sonika. Lärt mig så oerhört mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Da vinci koden. är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Farmors fräckisar.. eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Bert babyface. Rolig och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Liftarens Guide till Galaxen av Douglas Adams är den bästa jag har läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Liftarens Guide till Galaxen av Douglas Adams är den bästa jag har läst. Första delen eller hela "femologin"? Har bara läst första än så länge, och den är riktigt bra! Tolkiens böcker går ju inte av för hackor heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 En inoffciell biografi av Tupac, finns även på franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Pojken och tigern, som vi i skolan nångång på lågstadiet, i stort sätt den ända boken jag läst ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Pojken som kallades det-böckerna. Eller jag har bara läst 2 av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Pojken som kallades det, Pojken som inte fanns, Pojken som överlevde Och hela Bert-Serien är också jäkligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hatar böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har läst Harry Potter 1 o 2, bra böcker alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Första delen eller hela "femologin"? Har bara läst första än så länge, och den är riktigt bra! Tolkiens böcker går ju inte av för hackor heller. 1, 2 och 3 har jag läst ut. Tror jag tröttnade nånstans i 4:an, det blev lite för mycket. 1:an har jag läst ett antal gånger, grymt bra! KalleR: Hur får du godkänt i svenskaämnena om du inte läser böcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Veronika Decides To Die av Paulo Coelho. Mycket bra, rekommenderas. Mario Puzos Sicilianaren är stark tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Örnnästet, den mörka materian bökerna och några till... Går inte bestämma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts