pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Snabb fråga . Finns det något snabbkommande när man ska byta namn på en fil? istälet för att högerklicka, trycka byt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 F2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Snabb fråga . Finns det något snabbkommande när man ska byta namn på en fil? istälet för att högerklicka, trycka byt namn? Klicka två gånger långsamt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Tackar edit: nån filur kan ju låsa den nu. edit: intressant personlighetsfakta : jag gillar ordet filur. Redigerad 19 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 *Låst* Försökte då jag är en filur men det gick ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Eller tryck bara på namnet en gång... asså där själva texten står... snabbaste sättet.. antar ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Eller tryck bara på namnet en gång... asså där själva texten står... snabbaste sättet.. antar ja... Då markerar du bara filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Då markerar du bara filen. Funkar för mig EDIT: funkar inte alls kom ja på... brukar gö som nån annan sa, trycka 2 gånger.. Redigerad 19 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 F2 som nån sa, snabbt o lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 F2 som nån sa, snabbt o lätt. Onödigt att sträcka sig ända till F2 ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet va du menar, men seriöst , jag orkar inte föra musen så mycket när man högerklickar o bryter namn, de e jobbit som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts