Scotty Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har inte hört så många låtar, och har därför inte egentligen någon åsikt. Men deras musikstil hör inte riktigt till det jag tycker om, så knappast går jag misste om någonting. Vote: vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har nu hört nya albumet, Zzz.. Alla låtar låter verkligen likadant, usch.. *Delete* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Det är varken jobbigt eller svårt att registrera sig på CDON. Annars är väl en skrivaffär en bra idé? Jo man måste vara över 18 år med en exakt reggning. Person nummret måste passa till namnet... Snark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Benvit: Då har du inte lyssnat tillräckligt. VickeX: Be någon av dina päron regga sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Benvit: Då har du inte lyssnat tillräckligt. VickeX: Be någon av dina päron regga sig då? Mabye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 The Dark Of Matinee och Take Me Out är vell bra:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jo man måste vara över 18 år med en exakt reggning. Person nummret måste passa till namnet... Snark http://www.hamsterpaj.net/annat/nummer.php Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Mycket bra band! Ett av få indieband som håller i längden. Ni som är hardcore fans bör lyssna på interpol som har nästan identiskt sound intressant dock att just detta band har blivit så jävla hypade på den här hemsidan, inte för att det i sig är negativt men det är fortfarande intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Jo, det kanske du har rätt i. Men FF är ett sånt där band som blir bättre ju mer man lyssnar på det. Första gången jag hörde/såg dom var när dom uppträdde med Take Me Out på Sen Kväll Med Luuk. Tyckte det lät helt ok, men då tyckte jag att det fanns bättre. Sen hörde jag låten på radion några gånger, och det var då jag verkligen började gilla den. Min far köpte albumet (deras fösta) i USA, det var då jag fick höra lite mer med dom. Och jag gillade det! Redigerad 2 juli, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jo, det kanske du har rätt i. Men FF är ett sånt där band som blir bättre ju mer man lyssnar på det. Första gången jag hörde/såg dom var när dom uppträdde med Take Me Out på Sen Kväll Med Luuk. Tyckte det lät helt ok, men då tyckte jag att det fanns bättre. Sen hörde jag låten på radion några gånger, och det var då jag verkligen började gilla den. Min far köpte albumet (deras fösta) i USA, det var då jag fick höra lite mer med dom. Och o'boy I liked 'em! Så nu är det som det är, höhö. Förstår inte heller varför folk dissar bandet och säger att dom är bögiga? Vad är manligt då? Att ha hår ned till skuldrorna, vara klädd i läder och spela metal (tolka det inte som jag är emot metalband, jag lyssnar på sån musik jag också)? Var inte Judas Priest's sångare bög, läderklädd, osv? Oi, se inte "bögigt" som något negativt, se det som de ointelligentas sätt att uttrycka att något är för intellektuellt och kulturellt för dom att förstå sig på... ...and they know it. Allt handlar om medvetenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 http://www.hamsterpaj.net/annat/nummer.php Yay! Sa ju det i inlägget tidigare man måste ha ett person nummer som passar på för och efternamn så det funkar inte ens med den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Älska musikvideon till tredje singeln "Can't Stop Feeling" http://www.youtube.com/watch?v=nR77EhKb5oY Den andra musikvideon till singel #2: No You Girls är också rätt bra. http://www.culturebully.com/franz-ferdinan...video-version-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts