FerkurZ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dom låtar jag har hört har väll varit bra, => sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Z0MG W00T!!!!!!!11 JAG HAR BILJETTER TILL DERAS SPELNING I STOCKHOLM!! Ja, du hörde rätt. Dom spelar på Fryshuset i Stockholm den 8 December! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Alldrig hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Z0MG W00T!!!!!!!11 JAG HAR BILJETTER TILL DERAS SPELNING I STOCKHOLM!! Ja, du hörde rätt. Dom spelar på Fryshuset i Stockholm den 8 December! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Jag med. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vote: Sådär! Har bara hört 2 låtar, kan inte utgå ifrån dem så det blir "sådär" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Har inte hört så mycket av dem så det blev ett "Sådär". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vote:Sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Har ett par riktigt grymma låtar! Fast jag tycker allra mest om dem för sina videos och design, snyggt som fan ! Den senaste är så jäkla skön! Redigerad 23 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 "Do you want to"- videon, eller? Vill också se den. Av dom jag har sett tycker jag bäst om "This Fffire" - jävligt snyggt tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nej, gillar inte Franz Ferdinand. Soundet är tråkigt och för mig är det fel genre, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Do You Want To - Promo video Kvalitén kanske inte är den bästa. Sen är ljudet pålaggt, eftersom det är rippat från TV:n. Men det är ingen större skillnad. Äg hursomhelst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 OMFG!! Jag har köpt nya albumet, lyssnar på det nu! Total- aeg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vote: Nej för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 OMFG!! Jag har köpt nya albumet, lyssnar på det nu! Total- aeg! Indeed. In på MSN. >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Är det ett bra köp att köpa Franz Ferdinands skiva(Jacker kommer att hoppa på mig nu) ? [Onödig Fakta] Jag är född i den staden där prins Franz Ferdinand blev mördad.[Onödig Fakta] Redigerad 3 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) I never had it any better... Panimala: När jag lyssnat klart!:erv Alpha: Ja, utan tvekan! Du kommer älska det! Aftonbladet recenserar. Redigerad 3 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Är lite efter. VART VART VART? Lhääääänkishshsshshshshs. MÅSTE KÖPA På cdon måste man ju fan regga sig och man kan inte lura dom med falskt person nummer från HP. Tänkatänka... Någon annan sida som inte kräver reg? Redigerad 4 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Det är varken jobbigt eller svårt att registrera sig på CDON. Annars är väl en skrivaffär en bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har skaffat en kvasi-synthfrilla!! Lite som snubbarna i The Sounds... ...The Jesus And Mary Chain möter Gregory Peck och James Stewart... Kändes som att detta var rätta tråden att meddela detta i. Fuckers. --------------- Franz Ferdinand är för övrigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 MM 40' och Take me out eeeeeeeee bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts