Ace Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vote: Sådär.. Har inte hört mycket med dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssnar på Jacqueline nu, mäktigt go låt! Ja den är bra =) It's always better on hollydays, So mutch better on hollydays. Thats why we only work when, We need the money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ööhh.. det här gäller väl den mördade Ärkehertigen av Österrike-Ungern som var startskottet för Första världskriget JUST JOKEING!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 NEEEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Köpte skivan idag. Äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Ja den är bra =) It's always better on hollydays, So mutch better on hollydays. Thats why we only work when, We need the money "Hollydays" Heliga dagar? Det heter "Holidays". Och sen sjunger dom "Holiday" och inte "Holidays". Alla som kan lite historia tycker nog den här är rolig. Redigerad 23 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Alla som kan lite historia tycker nog den här är rolig. *BILD* Hehe, lite gammal tidning dom måste ha hittat i så fall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hittade inspelningar från en konsert med Franz Ferdinand (live- låtar med andra ord). Inspelat från en av deras konserter i Frankrike, 19.11.04. Klicka på länkarna för att lyssna i webbläsaren. Högerklicka-->Spara mål som annars. Micheal Tell her tonight Auf Achse Take me out Jacquline The dark of the matinée 40 Ft This fire Darts of pleasure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hur många skivor har gruppen Franz Ferdinand gjort? Två va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Dom har gjort ett. Men dom håller på med sitt andra som kommer släppas i Oktober. Omslagsbilden: Redigerad 24 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Dom har gjort ett. Men dom håller på med sitt andra som kommer släppas i Oktober. Omslagsbilden: Den ska jag köpa BTW funnypic FunnyJack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bitches, här har jag laddat upp en live- låt med FF. Inspelad i Queen Margaret's Union, Glasgow, 12 April 2004. http://rapidshare.de/files/3401009/franzfe...e_live.mp3.html Älskar "Come on home" live! Och, nej, det är inte olagligt att sprida den låten. Den finns (tillsammans med många andra FF live- låtar) att ladda ned på FF.org, som är den största FF- fansiten. Hoppas ni förstår. Det verkar som nån brud kommer vara motivet på deras kommande album/kommande singlar. OMSLAGET PÅ NYA ALBUMET http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/FF_cover.PNG OMSLAGET PÅ NYA SINGELN Do you want to? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/FF_cover_SD.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Förlåt för att jag dubbelpostar. Videoklipp från två konserter. Matinée Micheal Kräver Real Player.FF_live_performance.zip Redigerad 7 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vote: Ja! Det är nåt speciellt med öppningslåtar. Skulle säga att Jacqueline är en av de bästa öppningslåtarna jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Sådär! Stänger inte av om jag hör påradion och köper inte (eller laddar ner) deras låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mer videoklipp! Den här gången är det: Take me out This Fire Real Player krävs.FF_live_performance_2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Micheal är helt klart den bästa låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo, men jag vart lite chockad när jag hörde texten första gången. Men inte nu längre, numera äger både melodin och texten! Ladda ned filen några inlägg upp, innehåller ett liveframträdande med den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vote: Sådär. Egentligen inte rätt person att uttala sig. Har hört ett par låtar. Take me out är den ända jag kommer ihåg hur den går. Ganska hyfsad, men jobbig i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nej. Vote: Nej för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts