Benvit Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 En del bra låtar faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fan vad negativa folk är mot dom. Har ni ens hört dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 I.o.m. att jag inte har hört särskilt mycket av dom så kan jag inte yttra mig, men dom är helt klart ett bra band - dock inget jag ropar "ja för tusan" över. Voterar "sådär", fast "vet inte riktigt" är väll egentligen ett mer logiskt svarsalternativ för mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det jag hört är rätt så bra, tycker Matinée(stavning?) är deras bästa låt Vote: Sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jo, den är skön. Find me and follow me Trough corridors, refractories And files you must follow me Leave this academic factory You'll find me in the matineé The dark of the matineé It's better in the matineé The dark of the matineé Is mine, yes it's mine Jag har även hittat lite låtar med dom som inte finns på albumet. Shopping for blood, Van Tango, Bang Bang, Love and Destroy, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Här kan ni provlyssna på deras låtar. EDIT: Fan, tryckte 'Add Reply' istället för 'EDIT'! Redigerad 21 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Här kan ni provlyssna på deras låtar. EDIT: Fan, tryckte 'Add Reply' istället för 'EDIT'! Japp. Om man inte orkar ladda ner dom från fanclub sidan jag postade i första inlägget Redigerad 22 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 HEHE... När en engelsk tidning recensera Franz platta skrev han "Bara ett band vid namn vi Gavarilo Princip kan hota Franz Ferdinand". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du har inga bra alternativ tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad tänkte du rösta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vote: Ja för tusan! Diggar dom. Bästa låten är solklart Take Me Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Undrar när dom kommer till Sverige nästa gång. Har kollat igenom dom flesta FF sidorna, där står det om spelningar i Norge och Finland. Men inte i Sverige!! Dom spela ju ffs in sitt första album här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: Ja för tusan! Diggar dom. Bästa låten är solklart Take Me Out Var det möjligen för att du fick några låtar av dom från mig? Och sen när vi chattade så sa du: Bra musik (till en av hans låtar) Jag: Skit musik Plontus: Bättre än Franz Fjollorna iaf Ja. Det går ju värkligen ihop. "Diggar dom" och Franz Fjollorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) "Come On Home" är bra. Although my lover lives in a place that I can't live I kind of find I like a life this lonely It rips and pierces me in places I can't see I love the rip of nerves, the rip that wakes me Redigerad 2 juli, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har bara hört Take me out och Dark of Matinee, och tycker att dom är riktigt bra Vote: Ja för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kommer ihåg att jag älskade låten The Dark of theMatine innan dom vart kända, sen då dom vart kända så tappade dom charmen ganska rejält.. Redigerad 20 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Sarajevo. Hehe, Jag är född där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kommer ihåg att jag älskade låten The Dark of theMatine innan dom vart kända, sen då dom vart kända så tappade dom charmen ganska rejält.. Öhm...? Har du lyssnat på demo- inspelningen då, eller? Dom vart kännda redan innan deras album (och Matinée) kom ut. Dom slog igenom med singeln "Take me out" i januari -04, deras album släpptes i februari samma år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Franz Ferdinand äger. Vote: Ja för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssnar på Jacqueline nu, mäktigt go låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts