VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Ja här kan man snacka om Franz Ferdinand. Bästa låten osv... Med tillbehörande poll: Har ni inte hört någon av Franz Ferdinand's låtar kan ni ladda ner några här från Franz Ferdinands fanclub Franz Ferdinand är bra tycker jag... Vote: Ja för tusan! EDIT: Vad jag vet så värkar det bara som om jag och Jacker tycker om dom. Den här topicen kanske visar några fler. Redigerad 19 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vote: Nej för fan ! sångaren har bögig röst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja för fan! Klockren platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Såg dom som sagt på Sen kväll med Luuk en gång, där dom uppträde med "Take me out" och det lät skit fult. Nej för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja för fan! Klockren platta. Har du hört dom innan? Annars,.. Vilken av låtarna lyssnade du på och vilken tycker du är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vote: Nej för fan ! sångaren har bögig röst.... Bespara oss dina sexistiska uttalanden. När du kommer i puberteten kanske du också upptäcker att du är lagd åt andra hållet. Jag har inte direkt någon uppfattning om Franz Ferdinan, inte riktigt min genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Sådär, eller ganska kasst band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vote: Ja för tusan Hört några, minns inte namnen, med This Fire är bra. inte för att jag avgudar eller har dom som idol, men kan lyssna ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Icke hört, tror jag. Vill enligt mina föraningar inte höra något av det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vote: Ja för tusan! Finns ett par riktigt bra låtar på deras platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Starta en sån här tråd för nåt halvår sen. Men skitsamma, den är oaktuell. Observera också att Franz Ferdinand är ett band, och inte en sångare! Dom är riktigt bra! Klockrent sound och bra texter.Sångerna handlar oftast om kärlek, starka känslor, passion, att förlora nåt och många andra känslor. Take me out, This Fffire, Jacquline - alla deras låtar är bra på nåt sätt. Redigerad 2 juli, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Dark of the Matinee är helt ok, annars lyssnar jag inte på dem. Vote: Sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag trodde du ogilla dom? Det framgick iaf i förra tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Blepp vote: blää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag trodde du ogilla dom? Det framgick iaf i förra tråden. Hehe, sökte nu och hittade den gamla FF-tråden. Jag kan inte påstå att jag gillar dem men jag är mindre negativt inställd till bandet idag än för ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bespara oss dina sexistiska uttalanden. När du kommer i puberteten kanske du också upptäcker att du är lagd åt andra hållet. Jag har inte direkt någon uppfattning om Franz Ferdinan, inte riktigt min genre. Hmm.... Vad vet du om min pubertet? Nej men ärligt jag tycker sångarens röst hörs bögig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vote, Vet inte,Vem är det? ,Har aldrig hört han förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Vote, Vet inte,Vem är det? ,Har aldrig hört han förut.. Nej, han sköts till döds 1914. --- Tror inte jag hört någon låt med dom. Redigerad 20 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vote, Vet inte,Vem är det? ,Har aldrig hört han förut.. Det är ett band! Dom har döpt sig efter Franz Ferdinand, Österike-Ungerns kronprins som sköts till döds i Sarajevo. Händelsen utlöste första världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Dom är riktigt bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts