wendel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag kommer inte förbi det.Jag har inga problem med att komma ifatt henne men ska jag använda P.I.T manövern sen eller?Dom gånger jag fått henne att slira så fortsätter hon bara att köra,en gång fastnade hon så att jag t.o.m kunde ryck i dörren men inte heller de funkade Någon som har något bra tips på att klara detta enormt frustrerande uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Någon som har något bra tips på att klara detta enormt frustrerande uppdrag.. Träna på P.I.T-manövern Nej men vad är egentligen det svåra med uppdraget? Ligg bara längst bak bredvid bilen och sväng till skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nja du ska bara åka så framsidan på din bil ligger på kanten av början på hennes, stöt sen in i hennes så kommer den snurra runt och så kan du ta bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts