kjoada Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Man spelar och så fastnar hela spelet men ljudet försvinner inte och sen blir det svart ett litet tag men sedan återuptas spelet igen. Det här är väldigt irriterande då man är mitt uppe i ett uppdrag och ibland går inte bilden tillbaka då blir man väldigt irriterad. Vad finns det att göra åt det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det hände mig också, så jag sänkte alla inställningar, men för mig funkade det att ha alla inst. på högsta möjliga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Man spelar och så fastnar hela spelet men ljudet försvinner inte och sen blir det svart ett litet tag men sedan återuptas spelet igen. Det här är väldigt irriterande då man är mitt uppe i ett uppdrag och ibland går inte bilden tillbaka då blir man väldigt irriterad. Vad finns det att göra åt det?? Så är det för mig med. Mitt problem har jag löst genom att ta bort sidan på datorn och satt en bordsfläkt där, som blåser in i datorn. Problem är att processorn blir för varm, och att fläkten inte funkar som den ska. Så är det för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Låter som värmeproblem precis som ovan påpekade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hade samma problem för en tid sedan, när ja lirade VC, upptäckte att grafikortet var paj, bytte de..funka perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts