Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Min röst: Kan inte just nu. Men annars: Nej Redigerad 19 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Min röst: Ja, ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Nej, dem springer ju bara iväg hela tiden och inte hjälper det att trycka på "G" så att han ropar efter dem heller. Edit: Plus att dem alltid blir överkörda om man inte har dem i en bil. Redigerad 19 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja, AI:n på de killarna måste verkligen förbättras. Jag menar, de fastnar ju vid varenda vägg och när de skjuter hinner de alltid skrämma iväg målet innan de träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har aldrig med mig dom.. dom blir endå bara dödade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vote: Nej, vad är dom bra för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Min röst: Kan inte just nu. Annars: Nej, orkar inte släpa med mig dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nej, de är värdelösa och till ingen nytta alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hade 4 st med mig. så kommer en bil, splash alla döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts