PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Har just laddat hem lite teckensnitt och ska extrahera mapparna (Extrahering finns endast i Windows XP). Men när jag ska extrahera så står det: Inga filer kan extraheras. Och när jag ska gå in på mappen istället kommer det upp en ruta: De komprimerade mapparna är ogiltliga eller korrupta. Detta har funkat utmärkt innan enda tills nu. Någon som vet vad som är fel? Redigerad 19 juni, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 "De komprimerade mapparna är ogiltliga eller korrupta." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 "De komprimerade mapparna är ogiltliga eller korrupta." Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Du frågade vad felet var och jag svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Arvid, alltid lika skoj Du kanske inte har winrar? Jag har för mig att det var så för mig ett tag. Jag hade inget sådant program, jag körde på windows "komprimerade mappar" istället. Gör du också det, det kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Arvid, alltid lika skoj Du kanske inte har winrar? Jag har för mig att det var så för mig ett tag. Jag hade inget sådant program, jag körde på windows "komprimerade mappar" istället. Gör du också det, det kan vara felet? Haha, vadå? Jag har själv råkat få hem korrupta zip-filer flera gånger och då finns det inget annat man kan göra än att förpassa den till papperskorgen. Säger windows att mappen är korrupt är den troligen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts