C-J Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Dt e säkert nån som skrivit detta tidigare, men pallar inte läsa igenom denna topic igen. Men ialla fall. Min ide skulle vara att man skulle kunna köra multiplayer (WOW) där varje spelare styrs av en riktig människa. Redigerad 14 oktober, 2005 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Min ide skulle vara att man skulle kunna köra multiplayer (WOW) där varje spelare styrs av en riktig människa. Har för mig att innan San Andreas skulle komma så hade Rockstar planer på ett GTA Online som skulle handla om just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Dt e säkert nån som skrivit detta tidigare, men pallar inte läsa igenom denna topic igen. Men ialla fall. Min ide skulle vara att man skulle kunna köra multiplayer (WOW) där varje spelare styrs av en riktig människa. Med quest å sånt? Fan va bra ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Dt e säkert nån som skrivit detta tidigare, men pallar inte läsa igenom denna topic igen. Men ialla fall. Min ide skulle vara att man skulle kunna köra multiplayer (WOW) där varje spelare styrs av en riktig människa. Det skulle bara bli kaos. Tänk er själva, varenda fotgängare styrs av en riktigt människa. Svaret är givet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Det skulle bara bli kaos. Tänk er själva, varenda fotgängare styrs av en riktigt människa. Svaret är givet.. Jag fick en ide som JAG tror skulle hålla undan kaoset. Okej när man "loggar in" på Gta:online. Så får man välja "lag". Poliser, Gangstas, Ambulansmän/kvinnor ^^ Brandmän you got it.. När en polis griper/dödar en gangsta blir han straffad genom att inte kunna vara gangsta X antal timmar. Och då får man "samhällstjänst" som att vara polis,ambulansförare eller ett annat jobb! Om man missköter sig då också får man fängelse så man inte kan göra någonting på X antal timmar. För att hindra att poliserna bara ska springa runt och skjuta alla gangstas de ser så måste de söka tillstånd från överordnan. Men i nödsitutation så är det bara att trycka på en viss knapp. Sedan ska poliserna kunna kalla på föstärkning också. Gangstas ska vara uppdelade i X antal gängledare och gäng. Endast gängledare kan rekrytera (stavning) andra gängmedlemmar till gänget. Man kan vara hur många grupper som helst. En grupp består av X antal gangstas. Man har då också speciella gängklder i det gänget som man kan välja medan. Gangstas ska kunna råna banker,detonera bilbomber och annat kriminellt. Arbetare (t.ex ambulansmän) ska bara kunna använda vapen när de blir beskjutna eller siktade på. De kan också bli bestraffade eller tagna av polis om de missköter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tycker nästa GTA skulle heta Grand Theft Auto: New York City, utspela sig i tidiga 2000 talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tycker nästa GTA skulle heta Grand Theft Auto: New York City, utspela sig i tidiga 2000 talet Det är GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Det är GTA3. GTa 3 är inte 2000 har för mig att gta 3 är 70-tal Redigerad 16 oktober, 2005 av A13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 GTa 3 är inte 2000 har för mig att gta 3 är 70-tal Gta3 utspelar sig År2001 om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Gta3 utspelar sig År2001 om jag inte missminner mig. Jo, året i GTA III är 2001. Definitivt inte 70-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Manhattan borde finnas med i GTA:Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Manhattan borde finnas med i GTA:Ps3 Manhattan borde man få nog av snart.. Spider-Man 2, True Crime: New York City, Midnight Club, Project Gotham Racing 3, Ultimate Spider-Man, Driver 4.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 GTa 3 är inte 2000 har för mig att gta 3 är 70-tal Vad yrar du om? klart det inte är 70 tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 GTa 3 är inte 2000 har för mig att gta 3 är 70-tal Hur tänker du igentligen? Ser det ut som det är 70-tal eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hur tänker du igentligen? Ser det ut som det är 70-tal eller? Han tänkte nog att gta3 kommer först sen VC sen SA. OCh eftersom ha nvisste att det var 80tal i VC oc h90tal SA så trodde han/hon att gta3 var inan och därför är 70tal. Maybe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Antingen London från 1969 som det finns redan ett spel av ELLER så en helt ny stad dvs inte dom redan skapta städer. Vad som man saknar i San Andreas när man har klarat storylinen är att det är egentligen för lite valmöjligheter att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 GTA Alperna Snö snö snö... tycker att det nästa spelet borde innehålla snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 GTA Alperna Snö snö snö... tycker att det nästa spelet borde innehålla snö. Skulle med vilja att nästa GTA utspelades enbart under vintern. Men har hört att snö ska finnas med som väder i Liberty City Stories, men jag kanske har missuppfattat. Spela True Crime: New York City, GTA's största konkurent, och som grädde på moset, det finns snö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Skulle med vilja att nästa GTA utspelades enbart under vintern. Men har hört att snö ska finnas med som väder i Liberty City Stories, men jag kanske har missuppfattat. Spela True Crime: New York City, GTA's största konkurent, och som grädde på moset, det finns snö! Finns det har ja aldrig hört nåt om eller sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag tycker att SA på ett sätt är för stort så ideen med en hel delstat är ju löjlig. Åka så länge att man tröttnar. Då är jag mer för idden att man använder mer i varje stad. Det finns ju så många platser i SA som man aldrig är i. Varför inte göra så tex man kan få uppdrag av mer affärer. Eller mer uppdrag i varje stad, så att man får se hela staden i storyn Sedan gillar jag nte riktigt vapen skillsen i SA. Hade vart grymmare om man gjorde uppdrag för amunation å att dom i sin tur lär en trick för att bli bättre. Två vapen Grymt. men Tänk om man kunde styra siktet på bägge vapnena, skjuta två olika samtidigt. (kräver kanske mer knappar på konsolerna) men fan va grymt. Å ha två olika vapen, (pistol i en avsågat hagel i andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts