Toki Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför låser ingen den här tråden? Jag kom just på att det var ett väldigt konstigt slag av en drivrutin! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Finns det någon anledning att låsa den, tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Finns det någon anledning att låsa den, tycker du? Ja,eftersom att problemet är löst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Här på GTAsajten brukar vi inte låsa trådar förrän de spårar ur, vilket den här ändå snart kommer att göra om vi fortsätter så här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Handlar inte om ljudkort, men min dator piper till ibland. Och inte nå pip pip, utan PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP. Är det överhettning, eller är det något som typ lossnat. För jag tror att A:// Diskenheten har lossnat. Tacksam för svar. Redigerad 19 juni, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hehe ,lät riktigt komiskt. Fan, ja ska nog ladda hem e ny dator imorrn, eller va sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hehe ,lät riktigt komiskt. Fan, ja ska nog ladda hem e ny dator imorrn, eller va sägs? Kan man LADDA hem en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts