Toki Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nån som vet vart man kan ladda ner ett gratis ljudkort? Och det är inte warez jag snackar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ehm, dubbeltopic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Ljudkort är ett fysiskt ting som sitter inne i datorn Sådär ser ett ljudkort ut. Redigerad 19 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Det går inte att ladda ner ljudkort som sitter i datorn. Eller är det något annat du menar när du säger "ljudkort"? Redigerad 19 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Du menar inte drivrutiner då? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Sry för dubbel-topic! Min dator blev lite konstig och såg inte topicen! Men förut asså...då laddade jag ner ett "sound card" som typ creative hade lagt ut gratis på internet som man kunde ladda ner och använda som ett fungerande ljudkort! Jag LOVAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Sry för dubbel-topic! Min dator blev lite konstig och såg inte topicen! Men förut asså...då laddade jag ner ett "sound card" som typ creative hade lagt ut gratis på internet som man kunde ladda ner och använda som ett fungerande ljudkort! Jag LOVAR! Du har väl ett ljudkort i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Du har väl ett ljudkort i datorn? Nopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Intergrerat har du då säkert. och du har lyckats ladda ner drivrutiner=) Redigerad 19 juni, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Intergrerat har du då säkert. och du har lyckats ladda ner drivrutiner=) Vad betyder intergrerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad betyder intergrerat? Vi säger inbyggt. Ett ljudkort är fysiskt. Har creative hittat på nått, besök http://www.creative.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Sry för dubbel-topic! Min dator blev lite konstig och såg inte topicen! Men förut asså...då laddade jag ner ett "sound card" som typ creative hade lagt ut gratis på internet som man kunde ladda ner och använda som ett fungerande ljudkort! Jag LOVAR! Och var skulle ljudet komma ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jäklar, stavade fel. Integrerat menade jag. och det är som xPisc sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Och var skulle ljudet komma ut då? Okej! Du har nog rätt! Jag antar att jag bara tänkte fel! *låst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Och var skulle ljudet komma ut då? USB-porten t.ex. Det finns USB-högtalare som fungerar utan att något ljudkort finns installerat på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 USB-porten t.ex. Det finns USB-högtalare som fungerar utan att något ljudkort finns installerat på datorn. Dom har nån form av förstärkare (väldigt enkel sådan) i högtalarna. Hur skulle det annars komma ljud hade du tänkt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Dom har nån form av förstärkare (väldigt enkel sådan) i högtalarna. Hur skulle det annars komma ljud hade du tänkt dig? Det är isåfall en förstärkare och inget ljudkort som sitter integrerat i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det är isåfall en förstärkare och inget ljudkort som sitter integrerat i datorn. Nej nej, men det är fortfarande inget ljudkort, det som man laddar hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nej nej, men det är fortfarande inget ljudkort, det som man laddar hem. Nej, självklart inte. Jag håller fast i vad jag sade tidigare, ett ljudkort är fysiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Dom har nån form av förstärkare (väldigt enkel sådan) i högtalarna. Hur skulle det annars komma ljud hade du tänkt dig? Har jag påstått något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts